Nog steeds maagd

  • 20 July 2017
  • 4 reacties
  • 583 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,

Ik ben sinds een paar maanden 19 maar ik heb nog nooit seks gehad. Sterker nog, ik heb nog nooit gezoend. Ik heb autisme en als kind en puber heb ik best wel zware momenten gehad. Ik heb lang moeten werken om normaal te functioneren en ik denk dat ik toen ik eind 15 was serieus wat normaler over begon te komen en dat ik toen pas mezelf relatief goed in controle kon houden. Gelukkig ben ik tegenwoordig zodanig "normaal" dat mensen niet doorhebben dat ik pdd-nos heb. Maar doordat ik toch tot een paar jaar geleden mij zovaak autistisch gedroeg heb ik nooit echt veel vrouwelijk contact gehad en is niemand in mij geïnteresseerd geweest. Ook ben ik heel angstig en verlegen als het op dat gebied aankomt. Ik heb allemaal vrienden en leeftijdsgenoten om mij heen die op seksueel gebied zoveel ervaring hebben dat ik mezelf oprecht schaam. Ik durf er tegen niemand over te praten, maar ben ook bang dat ik zolang maagd blijf. Als ik dadelijk met mijn hbo begin schaam ik mezelf helemaal. En ik weet dat ik mij niet hoef te schamen ergens maar doe het toch want het is ook best preuts. Ik wil gewoon weten wat jullie hiervan denken en zeggen. Het zit toch best wel diep.

Bedankt voor jullie antwoord alvast, eventuele liefdestips zijn welkom als je die echt graag wilt delen haha.

4 reacties

Ik kan je ook niet echt tips geven want ik heb het ook allebei nog nooit gedaan. Pas wel op dat je omdat je het zo graag wil het niet gaat opdringen.
Dat sws niet, ik wil niet mijn eerste keer bezopen ergens in de bosjes hebben. Het moet wel met iemand zijn met wie ik een click heb, die ik aardig en grappig vind. En ze moet wel een beetje aantrekkelijk zijn. Als dat alsnog een one night stand is boeit me dat niet
Reputatie 3
Badge +1

Uhm oke ik ben jong en ga je toch advies geven ik heb het ook nog nooit gedaan hoor maar je hoeft je niet te schamen als je gaat studeren dan begint het pas dus maak je niet druk en heb plezier

Hoi

 

In mijn ogen hoef je je niet te schamen als je op je negentiende nog nooit gezoend hebt of maagd bent. Sommigen ontmoeten de juiste partner pas rond hun twintigste of later, en anderen hebben zoals jij eerst een moeilijke weg afgelegd door bv. te leren omgaan met autisme. 

 

Je lijkt geleerd te hebben om te gaan met je autisme. Denk je dat dat je wat opener maakt naar vrouwen toe? Je zou een vrouw eerst vriendschappelijk beter kunnen leren kennen, voordat je intiemer met haar wordt. Dat je haar eerst als vriendin leert kennen, zou ervoor kunnen zorgen dat je je wat meer op je gemak voelt. 

 

Heb je ooit hulp gehad voor je autisme? Het zou namelijk kunnen dat een psycholoog samen met jou wat handige tips zou kunnen bedenken voor het benaderen van vrouwen. Zelf was ik erg geholpen met wat mijn psycholoog me verteld heeft over autisme, relaties en intimiteit. Psychologen horen het daarbij normaal te vinden om intimiteit te bespreken met een patiënt; je hoeft je dus zeker niet te schamen. 

 

Persoonlijk vind ik het geen afknapper, moest mijn vriend nog nooit gezoend hebben of seks hebben gehad. Vermoedelijk zijn er nog een hoop vrouwen die hier evenwel geen probleem mee hebben, of die het zelfs speciaal vinden dat jij jouw eerste seksuele ervaring met hen deelt. 

 

Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je hier alsjeblieft niet voor te schamen. Meer adolescenten dan je denkt hebben nog geen ervaring met zoenen en seks. Dat wordt echter vaak verzwegen, waardoor onzekerheid ontstaat. 

 

Gr. Kenshin

Reageer