Vraag

nog nooit verkering (en zoenen, seks) gehad (17)

  • 9 December 2019
  • 4 reacties
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een meisje van 17 en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik zit op de middelbare nog en ik ga ook nooit uit en drink niet. Ik ben niet zo'n stereotype gemiddelde meid die dat dus wel doet, zeg maar. Ik heb 3x jongens afgewezen die me op date hebben gevraagd. Ik vind het bijzonder dat ik nog nooit heb gezoend of eens een vriendje mee naar huis neem. Ik vraag me af of ik niet lesbisch of aseksueel ben bijvoorbeeld. Mijn broertje is daarentegen namelijk wel meer daarin geïnteresseerd, maar ik niet. Ik ben bang dat ik daardoor later moeite zal krijgen en dat het hoe langer ik met alles wacht en alles afwijs, het voor mij heel lastig wordt. Hebben meerderen dit ook of ben ik de enige? En hebben jullie tips en hoe denken jullie over dit verhaal en mijn zorgen? 


Dit topic is gesloten

4 reacties

“Ik voel me dan veel mooier en mijn vriendje”
“merk dat mijn seksleven er veel beter door wordt want wij vinden dit allebei heel chill”
Bron: Jouw topic
Iets klopt hier niet.

Nee

Dit is ook niet mijn verhaal maar van een vriendin maar die heeft geen account dus vandaar! :)

Dat is soort van niet de bedoeling….
Jullie zullen dus eventjes ieder zelf een account moeten maken.
Het is namelijk wel zo overzichtelijk, zoals je nu al merkt, wanneer een gebruiker één account heeft en een account één gebruiker.
Dat gezeik hebben we al vaker gehad en dat gaat nooit goed...

Reputatie 7
Badge +6

Beste forumgebruikers,

zoals MensPersoon al zegt, is het, om het forum overzichtelijk te houden, niet de bedoeling dat meerdere personen onder 1 account posten. 

Om deze reden wordt dit topic gesloten,  de topicstarter wordt van harte uitgenodigd om een eigen account aan te maken en het topic opnieuw te plaatsten.

 

Groetjes, namens De Kindertelefoon, Mariska