Vraag

Nog nooit seks gehad

  • 22 January 2019
  • 5 reacties
  • 289 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 18 en heb nog nooit seks gehad, ik ben een jongen en zou graag seks will hebben maar ik heb geen vriendinnen. Is er hier misschien een meisje dat ook graag seks wilt hebben? Ik hoor het graag

5 reacties

Ik wil seks en ben geil ben een jongen van 18 jaar en heb nog nooit seks gehad, please kan een leuke meid mij verlossen van dit lijd
Reputatie 3
Badge +3
Nee, niet hier tenminste.

Ik weet niet of je het weet, maar de kindertelefoon is geen datingsite, of een seks site waar je opzoek kan gaan naar seks. Ga in je eigen omgeving meer om met mensen, spreek af, ga uit, en je komt op een dag wel een meisje tegen met wie je een relatie kan beginnen, of voor een one night stand, maar hier gaat dat niet gebeuren!


^
Future
Reputatie 3
Badge +3
Er zullen hier best meisjes zijn die ook behoefte hebben aan seks. Maar contactgegevens delen is hier niet toegestaan, dus dat gaat hier niet gebeuren. Ga meer met mensen om in je eigen omgeving spreek af, ga er op uit. En dan komt er vanzelf een moment dat je iemand ontmoet voor een relatie of seks.

^
Future
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Anoniemp2000,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7). Je mag hier wel om tips vragen.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Reputatie 2
Badge +3
Hoi allemaal,

Het topic ziet er zo wat gek uit, dat komt omdat we twee bijna dezelfde topics hebben samengevoegd. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon

Reageer