Vraag

Nog nooit gespoten

  • 9 November 2020
  • 5 reacties
  • 457 Bekeken

Reputatie 1

Joooo

vraag voor de boys.

 

ik ben 14 ik trek af sinds m’n 12e denk ik maar ik heb nog nooit echt gespoten. Bij mij druppelt het er zegma uit. Valt spuiten zeg ma echt dat het omhoog komt als een straal ofs of hoe. Hoe kan het dat ik nog nooit gespoten heb ??


5 reacties

Bij mij kwam er pas sperma minstens een jaar na ik ben begonnen met trekken. Door d ejsren heen kwam er steeds meer sperma ook. (Hoeveelheid sperma hangt volgensmij ook af van hoelang je je al niet hebt afgetrokken. Als je je bijvoorbeeld lang niet afgetrokken hebt komt er meer uit dan dat je het gisteren nog hebt gedaan.)

Ik had dit probleem ook, maar later kwam ik erachter dat die eerste paar druppels voorvocht waren. Dus je komt dan nog niet klaar, je moet dan gewoon door gaan met rukken. Miss dat dit niet bij jou het geval is, wie weet

Hallo daar,

Het verschilt per persoon. Sommige mensen spuiten nog steeds niet als ze 15 zijn. Als je spuit kan dat er uitdrupelen, maar ook eruit spuiten in een straal. 

 

hopelijk heb je hier iets aan!

 

mvg

Hey

Probeer eens, als je voelt dat je bijna komt FF te stoppen. Dan ga je weer een beetje verder, stop je weer,... Als je dit een paar keer herhaalt kun je misschien wel echt spuiten.

Groetjs

Hi Jemama12,

 

ik weet niet of jouw voorhuid over je eikel zit als je klaarkomt? Dan spuit je sperma onder je voorhuid, soort van en dan zie je het er ook niet uit spuiten. Je kunt het dan nog eens proberen als je eikel (een beetje)  bloot is of lukt dat niet bij jou?

Afgezien daarvan zijn er gewoon verschillen tussen jongens, bij de ene spuit het en dan kan het ook nog heel erg verschillen hoe ver je/ze dan spuiten en bij de ander druipt het meer. Ook de hoeveelheid sperma kan per persoon en per keer verschillen.

Je kunt de tips van @Kaas123  eens proberen en verder wat die andere jongens al zeiden hierboven.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer