Vraag

nog niet klaargekomen

  • 15 May 2021
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

Badge

Ik heb nog geen natte droom gehad en ik ben 12 hebben jullie het al gehad 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Geen zorgen hoor!

Heel veel jongens van jouw leeftijd maken zich hier wel eens zorgen om. Komt vanzelf wel en misschien ga je het niet eens merken. Misschien is het zelfs al gebeurd. Ik weet niet precies hoe oud ik was toen ik echt begon te ejaculeren bij het mastruberen maar vgm was dat ook 12/13 dus nog even geduld, komt vanzelf goed!

Groetjes!

Ik weet niet of je al fapt, maar misschien heb je dan wel al sperma

Reputatie 7
Badge +19

Komt nog wel

Reputatie 2
Badge +1

no worries @Nielsd , het is heel normaal dat je nog geen natte droom op je 12de hebt gehad, alles op z´n tijd

 

De natuur bepaalt het tempo (:

 

Reputatie 6
Badge +12

Het is heen normaal maak je geen zorgjes

Hey nielsd,

Wat vervelend voor je!, Maar ik zou je hier totaal niet op focussen omdat die plots gebeurt en niet bij elke jongeren meteen op je 12 is, Dit kan ook op latere tijden komen in je puberteit maar je hou er rekening mee dat het niet erg is als je natte droom nog niet op gehadt op deze leeftijd sommige zijn later dan andere!

Hoi! Dat is helemaal niet erg, ik kreeg mijn eerste zaadlozing op mijn 14e. Dat hoeft trouwens niet met een natte droom te zijn, maar kan ook gewoon gebeuren tijdens het aftrekken. Ik ken jongens van 16 die het ook nog niet hebben gehad, dus geen paniek! Nu hoef je nog niet op te ruimen ;)

Badge

Komt wel man!

 

Reageer