Nog jongens die denken dat ze gay zijn

  • 20 March 2019
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hye ik heb een vraagje in verband met gay. Ik vraag me af of ik gay ben omdat ik graag voorwerpen anaal inbrengen. Als je er nog iemand is die dit denkt mag je me stuur dan kunnen we er samen eens over praten.

6 reacties

Ik weet niet of je dan gay bent. Je bent gay als je verliefd bent op iemand van hetzelfde geslacht. Ben jij dat? Zo niet, dan ben je niet gay. Dat je het leuk vindt om voorwerpen in je anus te stoppen, betekent gewoon dat je dat leuk vindt. Niet dat je meteen gay bent, gay ben je als je verliefd bent op iemand met hetzelfde geslacht als jij.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Reputatie 1
Badge +1
Ik vind het soms ook wel leuk om dingen anaal in te brengen, maar doe t niet altijd.
Ik weet ook nog niet zekr of ik gay ben, al vind ik bepaalde jongens wel echt knap
Hey!

Zoals Geen_Naam al mooi heeft verwoord, de manier waarop jij masturbeert heeft helemaal niets te maken met het feit of je al dan niet op jongens valt.
Als je homoseksueel bent dan word je ook echt verliefd op jongens en is dit niet enkel voor het seksuele aspect.

Het is verboden om contactgegevens uit te wisselen op het forum, dus je kunt er niet in een privégesprek met iemand op het forum over praten.
Als je er nog meer info over zoekt kun je zeker eens kijken op Lumi (de vroegere holebifoon).
Je kan er ook eens over chatten of bellen met de kindertelefoon als je nog twijfels hebt.

Je kunt ook gewoon afwachten. Word je echt verliefd op een jongen? Dan ben je misschien homo of bi, word je dat niet, dan ben je misschien hetero, jij zult het wel ontdekken.

Groetjes
Lot
Ik vind het soms ook wel leuk om dingen anaal in te brengen, maar doe t niet altijd.
Ik weet ook nog niet zekr of ik gay ben, al vind ik bepaalde jongens wel echt knap

Dat vind ik ook ik geraak sneller opgewonden door jongens dan door meisjes

Ik vind het soms ook wel leuk om dingen anaal in te brengen, maar doe t niet altijd.
Ik weet ook nog niet zekr of ik gay ben, al vind ik bepaalde jongens wel echt knap
Dat vind ik ook ik geraak sneller opgewonden door jongens dan door meisjes


Tja, dat kan zeker een aanwijzing zijn, maar opwinding is één ding. Verliefd zijn is nog iets anders, en het is vooral dat laatste waar je geaardheid om draait.
Klopt, ik ben het eens met Lot. Want als je seksueel geprikkeld wordt, ben je nog niet verliefd. Je weet het wel wanneer je verliefd bent en dan weet je of je homo/hetero bent. Het maakt overigens niet uit of je het nog niet weet, hoor! Heel veel mensen in onze leeftijdsgroep weten dat nog niet.

Groetjes,
Geen_Naam

Reageer