Vraag

nog geen sperma wat doen jullie pls beantwoord dit

  • 6 December 2020
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Badge

eeyyy kaas man hier ik heb nog geen sperma moet dat nog komen of hoe zit het bij jullie eigenlijk dus op welke leeftijd hadden jullie voor het eerst sperma ik ben nu 12 of is dat gewoon te vroeg om al sperma te kunnen hebben.

 

maar in ieder geval als ik aan het aftrekken ben trekken mijn spieren uiteindelijk helemaal bijelkaar ofterwijl heel veel kramp moet ik dan door gaan of juist stoppen??? pls beantwoord dit


3 reacties

Badge

ik ben 13 jaar zit in het tweede en ik heb ook nog geen sperma alleen voorvocht. Dat is of helemaal doorzichtig of een heel klein beetje wazig maar al is het echt wit en kun je er niet door heen kijken is het sperma. zover ik weet komt er alleen sperma uit je piemel als je een natte droom heb gehad. wat ik ook hier heb gelezen is dat als je al voorvocht hebt dat dat het begin is van dat er sperma komt maar dat is niet altijd het geval

Heyy

Bij de ene komt sperma vroeger dan bij de ander. Aangezien je zegt dat je 12 bent kan het heel goed zijn dat je lichaam.nog geen sperma aanmaakt. Na een tijdje komt dit wel hoor, maak je geen zorgen. Dat samentrekken van je spieren is wrs ''klaarkomen'' maar omdat je nog geen sperma hebt komt er niks uit.

Ik had sinds de eerste keer dat ik aftrok sperma, was toen een jaar of 12, maar weetje, bij de ene is dat vroeger dan de ander.

@visvanger13 er kan ook sperma uit je piemel komen bij aftrekken, niet alleen bij een natte droom. Just saying.

Groetjs

Badge

@Kaas123  Oh mijn bericht is dan verkeerd overgekomen wat ik wou zeggen is dat je pas sperma met het fappen krijgt als je een natte droom hebt gehad maar heb net gelezen dat dat niet altijd het geval is en dat het bij sommige die nooit sperma tijdens het aftrekken hebben in eens wel hadden

Reageer