Nog geen seks gehad

  • 15 September 2018
  • 8 reacties
  • 311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het raar als je 15 bent en geen sex hebt gehad echt veel mensen in klas 4nhebben als sex gehad en ik niet ik voel mij nu best anders want ik ben ook niet de knapste jongen en ik ben niet zoon fitnis gappie die sixpack heeft enzo dus als ik een meisje leuk vind vind die mij niet leuk terwel ik een aardige jongen ben want ze gaan allemaal op uiterlijk uit maar ja trug op onder werp is het raar dat ik geen sex heb gehad

8 reacties

nee ik ben ook 15 bijna 16 en ben zelf mollig en ik heb ook niemand. niemand heeft me ooit gevraagt ja groep 4 tel ik niet mee niemand is op mij zoja heb een tjeck lijst waar me man aan moet voldoen
1 hij moet niet roken
2 geen druks gebruiken
3 geen alcohol verslaving
4 geen snor
5 dus ook geen baard
6 aardig
7 behulp zaam
8 niet dik betje mollig is niet erg zo raar zijn ben zelf mollig zeg ik nee je ben te mollig voor mij sta ik tegen over hem met me brede heupen en me kleine buikje en me grote tieten en dikke kont met lang blond haar met blauw grijg groene ogen en me dan zeg ik nee je bent te mollig vind mollig mooier dan te dun maar te dik nee dat ook niet
iedereen valt op ander uiterlijk de enen op dun en de ander op mollig ene op dik en het gaat vooral om je innerlijk
[i]- onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon
Nee hoor, het is hartstikke normaal als je geen sex hebt gehad op je 15e. Niks ergs en raars aan. Hierdoor hoef je je niet anders te gaan voelen. Je bent niet anders, wees altijd je zelf 😉

Even een reminder/ter informatie: het is ten strengste verboden om gegevens (zoals e-mail, Instagram, Snapchat enz.) Uit te wisselen. Raadpleeg de forum regels.
Ooo wist ik niet
Excus
Ik heb ook vaak dat ik denk wat een leuke meid Maar als ik dan zie dat ze sigaretten op steekt vind ik haar niet leuk meer
Ik heb ook vaak dat ik denk wat een leuke meid Maar als ik dan zie dat ze sigaretten op steekt vind ik haar niet leuk meer precies die
Badge
Inderdaad

Reageer