Nog geen ervaring met seks

  • 16 January 2021
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik ben 15 en gay (bottom), ook nog maagd. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van neuken en pijpen met mannen. Persoonlijk weet ik hier nog niks van, en zou daarom wat meer inzicht hierin willen hebben. Ik heb mij laten vertellen dat er veel voorbereiding nodig zijn om te neuken, zoals bijvoorbeeld je anus douchen, een vezelrijk dieet volgen, etc. En omdat je eerst moet douchen kan je niet net zoals wat je in films ziet gelijk in bed springen en neuken. 
Ook heb ik vaak fantasieën dat m’n crush mij opeens heel leuk vindt en geil word. En dat hij me daarna super hard neukt, maar zoals ik zei ik ben nog hartstikke maagd dus mijn kont is niet gewend aan “hevig geschut”. 
Ik zou daarom ook heel graag geneukt willen worden, maar ik heb zoals ze zeggen een “tight ass” . Hebben jullie nog tips,  bijvoorbeeld een vervanger voor een dildo om m’n kont een beetje te spreiden, of verdere tips om te gebruiken tijden de seks. En uitleg over de voorbereidingen voor de seks. En voor de mensen die hiervoor open staan en ervaring hebben met gay seks, zouden jullie misschien jullie ervaringen delen met mij. Want ik ben benieuwd naar de pijn ervaringen, en hoe je seks aankondigt. 


1 reactie

...

Ik heb mij laten vertellen dat er veel voorbereiding nodig zijn om te neuken, zoals bijvoorbeeld je anus douchen, een vezelrijk dieet volgen, etc.