Nog geen ervaring met seks

  • 16 January 2021
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik ben 15 en gay (bottom), ook nog maagd. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van neuken en pijpen met mannen. Persoonlijk weet ik hier nog niks van, en zou daarom wat meer inzicht hierin willen hebben. Ik heb mij laten vertellen dat er veel voorbereiding nodig zijn om te neuken, zoals bijvoorbeeld je anus douchen, een vezelrijk dieet volgen, etc. En omdat je eerst moet douchen kan je niet net zoals wat je in films ziet gelijk in bed springen en neuken. 
Ook heb ik vaak fantasieën dat m’n crush mij opeens heel leuk vindt en geil word. En dat hij me daarna super hard neukt, maar zoals ik zei ik ben nog hartstikke maagd dus mijn kont is niet gewend aan “hevig geschut”. 
Ik zou daarom ook heel graag geneukt willen worden, maar ik heb zoals ze zeggen een “tight ass” . Hebben jullie nog tips,  bijvoorbeeld een vervanger voor een dildo om m’n kont een beetje te spreiden, of verdere tips om te gebruiken tijden de seks. En uitleg over de voorbereidingen voor de seks. En voor de mensen die hiervoor open staan en ervaring hebben met gay seks, zouden jullie misschien jullie ervaringen delen met mij. Want ik ben benieuwd naar de pijn ervaringen, en hoe je seks aankondigt. 


1 reactie

...

Ik heb mij laten vertellen dat er veel voorbereiding nodig zijn om te neuken, zoals bijvoorbeeld je anus douchen, een vezelrijk dieet volgen, etc. 

Ik heb even onderzoek gedaan. Vaak je anus spoelen is niet erg verstandig. Het spoelt ook goede bacteriën weg en verstoort zo je darmflora. Daarom is het niet gezond om dit vaak te doen. Er wordt aangeraden om gewoon een (half) uurtje van te voren goed naar de wc te gaan. Dan zal er weinig tot geen ontlasting meer  aanwezig zijn in het onderste deel van de darm. Vezelrijk eten kan idd ook helpen. Maar hij kan natuurlijk altijd nog wat ontlasting tegenkomen. Daarom zou ik ook aanraden om een condoom te gebruiken. En niet alleen voor eventuele poepresten maar ook gwn voor soa's. Condoom is dus gwn frisser en veiliger.


Ook heb ik vaak fantasieën dat m’n crush mij opeens heel leuk vindt en geil word. En dat hij me daarna super hard neukt, maar zoals ik zei ik ben nog hartstikke maagd dus mijn kont is niet gewend aan “hevig geschut”. 

In een relatie moet je altijd eerlijk met elkaar zijn. Je moet dus gewoon vertellen dat je nog maagd bent. Als hij een degelijk vriendje is, zal hij daar rekening mee houden en het gewoon rustig aan doen. Je moet het ook alleen doen met mensen die je vertrouwt. Gebruik genoeg glijmiddel om het allemaal zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Ik zou daarom ook heel graag geneukt willen worden, maar ik heb zoals ze zeggen een “tight ass” . Hebben jullie nog tips,  bijvoorbeeld een vervanger voor een dildo om m’n kont een beetje te spreiden, of verdere tips om te gebruiken tijden de seks.

Het is niet verstandig om er dingen in te stoppen die er niet voor gemaakt zijn. Het kan bijv afbreken, erin vast blijven zitten, scherp zijn, etc. Dus om schade en/of hele ongemakkelijke situaties bij de dokter te voorkomen, zou ik het laten bij je vinger(s) en eventuele sekstoys. Er zijn hier op het forum genoeg topics over hoe je toys kan kopen zoder dat je ouders erachter komen, dus daar kan je even naar zoeken.

 

Reageer