No Nut November 2021

  • 2 November 2021
  • 18 reacties
  • 1630 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

No Nut November is net van start gegaan en ik doe dit jaar weer mee. Vorig jaar heb ik ook een halve poging gedaan; maar dat haalde ik maar tot 4 november.

 Er is niet echt een goede reden voor, het is meer een persoonlijke uitdaging.

 

Doen jullie ook mee? Hebben jullie tips? 30 dagen is lang hoor!

Het is de tweede en het wordt nu al serieus moeilijk…

Heel vaak geil lol


18 reacties

Reputatie 1
Badge

no nut?? NOT DONE,JA!  super ongezond besef je dat! sperma op zich is goed, maar als het te lang in je lichaam blijft kan het een giftige reactie veroorzaken, dat is dan ook de reden waarom je geil wordt, waarom je dus zin krijgt… een natuurlijke reactie dat je lichaam u geeft om u te verwittigen dat het er nu uit moet… wanneer je het te weinig doet heb je op latere leeftijd 30% meer kans op prostaatkanker het is dus super belangrijk om het wel te doen!  dus aub stop met die onzin, waarom zou je trouwens???  je sperma komt het er vanzelf uit in je slaap… een natte droom dus, dat is de laatste fase die je lichaam probeert om het eruit te krijgen, wanneer je het dus overdag te weinig doet, gaat de laatste alarmbel van je lichaam af en laat je in je slaap klaarkomen… dus no nut is sowieso nutteloos het komt er toch uit, en zeg nu zelf, overdag lekker fappen met je paal in de hand lekker genieten of snachts zonder dat je beseft? 

 

bericht aangepast door de Kindertelefoon n.a.v.

forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

forumregel 4. Reacties op het forum zijn positief. 

 

Reputatie 1
Badge

weet niet of het hier mag gedeeld worden, maar is dus een website waar alles in uitgelegd staat, zeker eens lezen! punt 6. is daarbij een hele belangrijke voor jou! en daarna ophouden met die flauwekul, gewoon doen man!!

https://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=17418

 

Reputatie 4
Badge +1

Sperma in je lichaam houden voor een maand is niet giftig, ik dacht ik maak het duidelijk omdat het hierboven vermeld werd. Er zijn geen externe gevolgen als je meedoet aan NNN. Het heeft ze voor en nadelen

 

 

Verder als tip heb ik enkel dat het de eerste paar dagen moeilijk gaat zijn omdat je gewend bent aan masturberen. Dus de eerste paar dagen zijn het moeilijkst

 

Probeer verder een doel te stellen, of een straf wellicht voor als je het niet haalt. Dat stimlueert jou misschien meer om het niet te doen. 

no nut?? NOT DONE,JA!  super ongezond besef je dat! sperma op zich is goed, maar als het te lang in je lichaam blijft kan het een giftige reactie veroorzaken, dat is dan ook de reden waarom je geil wordt, waarom je dus zin krijgt… een natuurlijke reactie dat je lichaam u geeft om u te verwittigen dat het er nu uit moet… wanneer je het te weinig doet heb je op latere leeftijd 30% meer kans op prostaatkanker het is dus super belangrijk om het wel te doen!  dus aub stop met die onzin, waarom zou je trouwens???  je sperma komt het er vanzelf uit in je slaap… een natte droom dus, dat is de laatste fase die je lichaam probeert om het eruit te krijgen, wanneer je het dus overdag te weinig doet, gaat de laatste alarmbel van je lichaam af en laat je in je slaap klaarkomen… dus no nut is sowieso nutteloos het komt er toch uit, en zeg nu zelf, overdag lekker fappen met je paal in de hand lekker genieten of snachts zonder dat je beseft? 

 

bericht aangepast door de Kindertelefoon n.a.v.

forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

forumregel 4. Reacties op het forum zijn positief. 

 

Ik betwijfel dit sterk. Sperma kán geen giftige reactie veroorzaken.  Je lichaam maakt het zelf aan.

Dat over prostaatkanker is waar, maar 30% niet.

Sperma in je lichaam houden voor een maand is niet giftig, ik dacht ik maak het duidelijk omdat het hierboven vermeld werd. Er zijn geen externe gevolgen als je meedoet aan NNN. Het heeft ze voor en nadelen.

Ja, precies. Lijkt me sterk lol.

 

Verder als tip heb ik enkel dat het de eerste paar dagen moeilijk gaat zijn omdat je gewend bent aan masturberen. Dus de eerste paar dagen zijn het moeilijkst

 

Probeer verder een doel te stellen, of een straf wellicht voor als je het niet haalt. Dat stimlueert jou misschien meer om het niet te doen.

Dag 3 is vaak het moeilijkst heb ik gehoord. Het is nu bijna 2 dagen geleden voor het laatst dus volhouden haha

Reputatie 6

Als ik heel eerlijk ben, was ik dit vergeten, en als was het zo dat ik het wist, deed ik het waarschijnlijk nog (perongeluk) wel. Maakt me eigenlijk ook geen zak uit.

-onnodige quotes verwijderd-

Dat is ook goed! Ik vind het zelf gewoon leuk als uitdaging :)

Reputatie 5
Badge +4

Wat een onzin  die no nut november . Sorry , mijn mening he .

-onnodige quotes verwijderd-

Dat kan natuurlijk! Het is niet iets wat moet, maar het is wel grappig om het zo lang mogelijk vol te houden.

Hallo Nightmare :)

Zeker doe ik weer mee. Vorig jaar faalde ik op dag 9. Hopelijk haal ik het dit jaar, ik heb nog niet gerukt.

-TheMightySlayer <3

-onnodige quotes verwijderd-

Ha veel geluk man

Badge

hey man ik ga dit jaar ook weer mee doen.

had vorig jaar ook mee gedaan en gehaald. 

dit jaar word ez

Hii

Ik doe dit jaar ook weer mee. Vorig jaar deed ik samen mee met m’n beste vriend en hebben we er een wedstrijd van gemaakt. Uiteindelijk hebben we afgesproken om ermee te stoppen op 15 november.

Ook dit jaar heb ik er een challenge van gemaakt, met een meisje dit keer. We willen allebei niet verliezen, dus hoogstwaarschijnlijk halen we beiden het einde van de maand.

Hoop dat het jullie ook lukt!

Reputatie 5
Badge +4

Wat is dat eigenlijk  no nut  november  waarom mag je dan niet mastruberen nouja moet niet maar mag 

Reputatie 3
Badge +2

Ik doe mee ik gok dat ik tien dagen volhou maar probeer hele maand

Hallo een jongen555 :)

No Nut November is in heel november een maand lang niet klaarkomen.

-TheMightySlayer <3

Update: gefaald op de 10de.

Hallo Nightmare :)

Rip. Volgend jaar weer een kans. Ik ben er gelukkig nog steeds in.

-TheMightySlayer <3

Reageer