Skip to main content

no nut november

• November 5, 2025
  • 13 reacties
  • 516 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe zit het bij jullie no nut november? Ik doe er voor de eerste keer aan mee voor mijzelf en we zijn vandaag avond 6 en het lukt goed voorlopig maar ben zo vaak geil ik wil zo graag klaarkomen maar wil het ook niet omdat als ik bijvoorbeeld klaarkom op dag 20 dan gaat het zoveel beter voelen.. ergens ben ik wel bang om een natte droom te krijgen niet voor mijzelf maar voor mijn ouders weten jullie of dit kan? 

13 reacties

• November 5, 2025

De kans op een natte droom lijkt mij groter tijdens NNN.  Je komt een periode niet klaar, maar bent er in je hoofd wel (veel) mee bezig. Probeer op je zij of rug te slapen. Dit kan een natte droom voorkomen, maar biedt geen garantie. 

Ben je bang dat je ouders ontdekken dat je een natte droom hebt gehad? Dit is vrij normaal, veel jongens ervaren dit.  Je ouders (vooral je vader) zijn ook jong geweest, dus die weten / vermoeden dat jij masturbeert.  En dat hun zoon vanaf een bepaald moment sperma aanmaakt is ook logisch voor ze. 

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

Ik heb het niet gehaald, maar ik vind het een beetje een nutteloze challenge. Het is goed om te kijken hoe gedisciplineerd je bent maar als je “faalt” word er meteen gedaan alsof je zwak bent terwijl masturberen Harstikke normaal is. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

No Nut November is gewoon een challenge. Je hoeft niet mee te doen als je niet wil.

xxx Yusa 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

Waarom bang voor je ouders als je een natte droom krijgt?  Dat overkomt elke jongen en man, ongetwijfeld ook je vader.  Als je er zo erg mee zit, doe dan niet mee aan die gekkigheid.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 6, 2025

Hey, je hoeft er niet aan mee te doen. Ik begrijp eig al niet waar het voor dient en wie dat bedenkt. Maar oké ieder zijn ding (of niet voor een maand xd). 

Liefs, Tover xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 6, 2025

2 dagen volgehouden, toen vond ik het genoeg. Ik zie er ook het nut niet van in.

Natte droom kun je altijd krijgen. Als je niet aftrekt is de kans wel groter denk ik.

Forum|alt.badge.img+4

Kan iemand me vertellen wat no nut november is?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

@IkWilAnoniemBlijven2 dat is een challenge dat je de hele maand november niet mag masturberen of klaarkomen volgens mij.

xxx Yusa 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 6, 2025

@IkWilAnoniemBlijven2 Dat is een challenge waarbij je een maand niet mag klaarkomen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 6, 2025

@ja_ppie  en ​@Yusa  niet te doen dus 😊😉

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 6, 2025

Sorry ik vind dit echt flauwekul. Nergens voor nodig. Het is alsof je zegt een maand niet adem halen door je neus of een maand je oren dicht. Nut is nul. En streng gezegd mijn vriendje zou dit  echt niet mogen van mij ☺️ zover ik er over beslis. 

Doby xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 6, 2025

@Tover01 Eh nee echt niet. 😂 Stond op knappen na 2 dagen

• November 6, 2025

@IkWilAnoniemBlijven2  

No Nut November (NNN) houdt in dat mannen & jongens de hele maand november niet ejaculeren. Dus zich onthouden van seks of masturberen.

Er is een zeer gevaarlijke variant hierop; Destroy Dick December (DDD); 
Dag 1, 1 x masturberen. 
Dag 2, 2 x masturberen. 
Dag 3, 3 x masturberen. 
Enzovoort.

Doe hier NIET aan mee!!!