Skip to main content

NNN is weer begonnen!

• November 1, 2025
  • 15 reacties
  • 833 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo! het is weer NoNutNovember. Ik wens iedereen succes. Ik hoop dat ik het ga halen, want de vorige keer ben ik gefaald 😂😭

15 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 1, 2025

Dat is toch gewoon een challenge?

En bestaat er niet een soort no nut november voor meiden? Want "Nuts" lijken me wel duidelijk... nou ja... je weet wel

Xxx Yusa 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

Ja heel vaak doen meiden ook gewoon mee :)

• November 1, 2025

Nee ik doe daar niet aan mee

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 1, 2025

Ik zou het eigenlijk onzin noemen 🫢 Het is gewoon een challenge die iemand heeft bedacht... En blijkbaar doen mensen het ook echt.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 1, 2025

Precies ​@Yusa  en wmb heeft het geen enkele zin en dient het tot niks. Wat het brengt om een maand niet klaar te mogen komen is me een raadsel. Ik laat het graag passeren. Mijn lief zou er ook niet mee akkoord gaan vermoed ik zo. Dus al zou ik zelf willen.....;)

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

Belachelijke challenge en ongezond ook , regelmatig masturberen is net goed !   

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 1, 2025

Haha ​@Tartan16  maar ik ga t wel proberen eig gewoon omdat k het niet ga volhouden 😉

Maar eig is het gewoon onzin 

• November 1, 2025

Ik doe niet mee, maar de deelnemers wens ik heel veel succes. Ik zal dagelijks aan jullie denken 😉

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

Ik doe niet mee, maar de deelnemers wens ik heel veel succes. Ik zal dagelijks aan jullie denken 😉

Bedankt 

Het is het proberen waard denk ik. Jammer genoeg is het net vakantie in België en zal me niet lukken

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 1, 2025

Nuts November, eerder.  Bizar initiatief.  Wat bewijs je daar precies mee?

• November 1, 2025

@IkOnbekend 

Awel ik  zie het nut er niet van in...😁 Ik heb niets met challenges. Als er voor een goed doel is, wil ik graag geld storten.  Maar meedoen aan een challenge, en hiervan een video delen is tegen mijn principes. Ik kan niet verwoorden waarom.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 1, 2025

Ik zou op zich benieuwd zijn hoe lang ik het vol zou kunnen houden, niet lang denk ik.😅 Nu twijfel ik om misschien een keer mee te doen.

@Tartan16 moet jij verplicht rukken van je vriendin dan?haha  Snap wat je bedoelt hoor

Forum|alt.badge.img

Voor de jongens is het anders het is gewoon een challange om te kijken hij veel discipline je hebt en het is een prestatie om het te halen

• November 2, 2025

zoals het woord het zelf zegt, no nut - het heeft geen nut

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 3, 2025

2 dagen volgehouden trouwens haha. Ben het eens met iedereen hier die zeggen dat het onzin is.