Hmm, ik heb er geen verstand van, maar het lijkt mij niet heel verstandig. Beter is om echte glijmiddel (op waterbasis!) te kopen. Als je dat ongemakkelijk vindt, kan je dat ook online bestellen.
Bij sites zoals easytoys kan je volgens mij anoniem bestellen, opdat de bestelling niet opvalt als bestelling voor seksspeeltjes en benodigheden. Je product komt dan in een doos zonder merkstickers en ook je bankafschrift is niet direct te herkennen als aankoop bij easytoys.
Een alternatief is glijmiddel bestellen bij Bol.com. Een goede optie is dan om in een winkel (contant) cadeaubonnen te kopen en daarmee te betalen. Het pakketje ziet er gewoon uit als een normaal pakketje van bol.com en daarnaast zal er geen betaling op je rekening staan.
Zeker als je het op een pakketpunt laat bezorgen, kan je zo betrekkelijk ongemerkt goede glijmiddel bestellen. Succes!
ik zou gewoon glijmiddel gebruiken
Ik gebruik soms ook een beetje nivea maar die kan ook gaan irriteren omdat er geur stoffen in zitten. Het werkt wel maar glijmiddel werkt het beste