Skip to main content
  1. jongen of meisje?
  2. Hoe oud ben je?
  3. Heb je broers of zussen?
  4. Meisjes: wat is je cup-maat?
  5. Jongens: hoe groot is je piemel
  6. Heb je schaamhaar?
  7. Scheer je het?
  8. Welke maat onderbroeken heb je?
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer)
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen))
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit?
  12.  wie mag jou in je blootje zien? 
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien?
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje?
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen?
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje?
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet?
  18. meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet?
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om?
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen?
  21. jongens:  Plas je staand of zittend?
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien?
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje)
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad?
  1. jongen of meisje? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Heb je broers of zussen? Ja een paar broertjes maar 1 woont bij m'n vader
  4. Meisjes: wat is je cup-maat? B
  6. Heb je schaamhaar? Een beetje
  7. Scheer je het? Nee
  8. Welke maat onderbroeken heb je? Idk 
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) string
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) kut(je) en vagina
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Nope
  12.  wie mag jou in je blootje zien? Mijn sexpartner
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Mijn vader en broertjes en mijn moeders en nichtje
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Ja wel van kamer naar badkamer mr alleen als er niemand is
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? Ja soms
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? Hangt af van de temperatuur en mijn plannen
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Soms niet mr meestal wel
  18. meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet? Ja eigenlijk wel 
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Nope
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen? Nee maar meestal wel
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Ja
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) Ja heel soms mr ben best wel preuts
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Ja soms onder de douche mr nooit in bad want dat is echt smerig dan lig je in je eigen Plas

1. jongen of meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Heb je broers of zussen? ja een broertje
  4. Meisjes: wat is je cup-maat?-
  5. Jongens: hoe groot is je piemel slap idk heb al een tijdje niet gemeten- Stijf 19 cm
  6. Heb je schaamhaar? ja 
  7. Scheer je het? ja 
  8. Welke maat onderbroeken heb je? M
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) Boxer
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) gwn piemel of pik
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? ja al een paar keer met vrienden gwn om te weten hoe de ander eruit ziet
  12.  wie mag jou in je blootje zien?  Ouders, Broertje, Vrienden en mn vriendin
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Ouders, Broertje, vrienden, vriendin en soms random mensen bij de sport
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? bijna nooit
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? mn broertje wel heel vaak
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? Boxer
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Altijd
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? ja ik ga niet zo gek doen met dat gedoe van een andere kamer of handoek
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? allebij
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? ja zovaak
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) bijna nooit
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Nee

1. jongen of meisje? jongen
  2. Hoe oud ben je? ​​​​​15
  3. Heb je broers of zussen? nein
  4. Meisjes: wat is je cup-maat? x
  5. Jongens: hoe groot is je piemel ​​​​​16cm stijf
  6. Heb je schaamhaar? ​​​​ja
  7. Scheer je het? soms
  8. Welke maat onderbroeken heb je? M
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) boxer short het liefst on that ass
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje),  anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) llul
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit?x
  12.  wie mag jou in je blootje zien?  HEEL dichte vrienden en ouder maar verder niet echt iemand behalve toekomstige vriendin 
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? ouders en paar vrienden
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? ​​Nee
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? x
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? ​​​​​meestal onderbroek 
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? altijd
  18. meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet? ​​​​​x
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? hoe anders?
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen? x
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? ​​​​​staand
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien?wild plassen maar verder niets
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) het liefst niet
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Wel in de douch niet bad

1. jongen of meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Heb je broers of zussen? Nee
  5. Jongens: hoe groot is je piemel 16 cm
  6. Heb je schaamhaar? ja 
  7. Scheer je het? Ja 
  8. Welke maat onderbroeken heb je? Ik denk m 
  9. wat voor onderbroeken draag je?boxer (string, hipster, boxer) 
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) lul
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Nope
  12.  wie mag jou in je blootje zien? Goeie vrienden of vriendin 
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Niemand
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Alleen als ik alleen thuis ben 
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen?  Nee
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? Pyjama
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Soms niet 
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? nee
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? Staan
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien andere konden het zien
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) nee

2. Hoe oud ben je? 13 Bijna 14.
  3. Heb je broers of zussen? Ja 1 zus.
  4. Meisjes: wat is je cup-maat? NVT
  5. Jongens: hoe groot is je piemel Slap 12cm & Stijf 17cm.
  6. Heb je schaamhaar? Ja.
  7. Scheer je het? Ja.
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) Calvin Klein Boxers.
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) 3e been 😂 & Gewoon Penis.
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Nee, 
  12.  wie mag jou in je blootje zien?  Ben naturistisch opgevoed, En loop vrijwel altijd naakt.
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien?  Ouders, Zus, Vriendin, Vrienden & Ex.
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Bij mij thuis loopt iedereen naakt, Ook als mijn vriendin op bezoek is doet zij ook der kleren uit. 
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? Bijna 24/7 thuis.
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? Volledig naakt samen met mijn vriendin, Ook slaap ik naakt als ik bij haar slaap.
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Ja, Anders heb ik het idee dat ze me 3e been erdoorheen kunnen zien 😅
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Ja
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen? NVT
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? Thuis zittend & in het openbaar staand.
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Ja, Als ik weet ik veel buiten ben en nodig moet pissen en er is geen openbaar toilet in de buurt ga ik gewoon in de bosjes.
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) In de badkamer ja.
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Neuh daar is het toilet voor 😂

1.jongen of meisje? Jongen

2.Hoe oud ben je? 13

3.Heb je broers of zussen? Zus van 23

4.Meisjes: wat is je cup-maat? 

5.Jongens: hoe groot is je piemel.  Naar tevredenheid. 

6.Heb je schaamhaar? Ja 

7.Scheer je het? Ja 

8.Welke maat onderbroeken heb je?  158 ofzo;)

9.wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer)  Boxer, short, strings

10.Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) fluit, penis, jonkheer, flappelappes, tampeloeres etc.  xP

11.Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Nee hoor dat lijkt mij maar gênant.

12.wie mag jou in je blootje zien? (Per ongeluk)  Moeder, zus, en als het zo ver is vriendin.

13.wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien?  Teamgenoten voetbal. 

14.Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Als ik alleen thuis ben hooguit. 

15.Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? Vast wel maar niet bij ons thuis. Ja van de douche naar de slaapkamer maybe 😉

16. slaap je in pyjama of in je blootje? Verschilt. Nu het zo warm is is nada wel fijn.

17.Heb je altijd een onderbroek aan onder je kleren of ook wel is niet? Ja altijd wel behalve bij zwemkleding natuurlijk.

18.meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet?

19.als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Nee 

20.meisjes: Veeg je altijd je spleetje af na het plassen?

21.jongens: Plas je staand of zittend?  Ligt eraan. Op een wc zittend en urinoir staand xP

22.heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Ja hoor in het bos op kamp bv. Nee ik houd er niet van dat ik dan gezien wordt. Ik zou ook niet zo langs de weg kunnen staan afwateren. Dan zwerf ik altijd een stuk het bos in. 

23.zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje). Nee liever niet zeg 🫣

24.Plas je wel is onder de douche of in bad? Nope, dat deed ik misschien 10 jaar geleden nog haha. 

Liefs, Tover xxx

1. jongen of meisje?j
  2. Hoe oud ben je?16
  3. Heb je broers of zussen?1 broer
  4. Meisjes: wat is je cup-maat?/
  5. Jongens: hoe groot is je piemel15
  6. Heb je schaamhaar?ja
  7. Scheer je het?ja
  8. Welke maat onderbroeken heb je?s/m
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer)boxer
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen))penis, piemel
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit?ja internet
  12.  wie mag jou in je blootje zien? Gezinsleden
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien?gezinsleden
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje?soms na douchen 
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen?soms
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje?onderbroek
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet?altijd
  18. meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet?/
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om?neen
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen?/
  21. jongens:  Plas je staand of zittend?zittend
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien?ja alleen
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje)meestal niet
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad?nope

2. Hoe oud ben je? 13
  3. Heb je broers of zussen? 1 jonger broertje en 1 oudere broer 
  5. Jongens: hoe groot is je piemel? Slap 8,5 stijf 10
  6. Heb je schaamhaar? Nee ben nog helemaal kaal en glad daar 
  7. Scheer je het? X
  8. Welke maat onderbroeken heb je? 156/158 zoiets
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) losse boxer als ik geen broek draag, strakke boxers of slips
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen))? Piemel
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Ja hoor vaker meestal na gym of na de training of wedstrijd of met logeren
  12.  wie mag jou in je blootje zien? Iedereen maar ook echt iedereen ik schaam me niet voor m’n naakte lichaam 
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Ouders, broer, broertje, teamgenoten, klasgenoten, heel veel onbekende mannen en vrouwen en jongens en meisjes 
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Ik loop door het hele huis naakt en ook in de tuin met of zonder Fam, bezoek ligt eraan wie het zijn/is
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? Broer minder vaak maar broertje ook heel vaak, broertje en ik zijn nu ook naakt en opa en oma zijn hier nu voor een paar dagen op bezoek 
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? Het hele jaar door in m’n blootje 
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Niet altijd vaak onder een korte broek niet
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Nee ik kleed me uit en doe niks aan, die vrienden gaan inmiddels ook naakt slapen 
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? Staand
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Ja wie niet en of andere mensen het zien doet me niks
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje)? Thuis met plassen doe ik nooit de deur dicht, met de grote boodschap alleen dicht maar niet op slot
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Alleen als de wc bezet is, in bad natuurlijk niet

1. jongen of meisje?jonge
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Heb je broers of zussen? Ja broer en zus
  5. Jongens: hoe groot is je piemel slap 10 stijf 17 
  6. Heb je schaamhaar? Ja
  7. Scheer je het? Soms
  8. Welke maat onderbroeken heb je? Geen idee
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) boxer
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) piemel lul
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Nee wil t wel
  12.  wie mag jou in je blootje zien?  Best veel eig 
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Vriendin ouders nicht
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Ja soms 
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? Nee
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? Soms boxer soms naakt
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Soms niet
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Nee
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? Staand 
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Ja en ja 
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) nee
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Ja onder de douche

1. jongen of meisje?
  2. Hoe oud ben je?
  3. Heb je broers of zussen?
  6. Heb je schaamhaar?
  7. Scheer je het?
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen))
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit?
  12.  wie mag jou in je blootje zien? 
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien?
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje?
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen?
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet?
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om?
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien?
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje)
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad?

1. Meisje

2. 12

3. Ja

4. Ik heb geen borsten

5.-

6. Ja een beetje

7. Nee 

8. Why? 12 jaar - 140-152

9. Gewonen

10. Gewoon vagina

11. Ja onze borsten met vriendinnen. Gewoon voor de grap

12. Mn ouders. 

13. Ja 

14. Ja soms van mn badkamer naar mn kamer

15. Ja 

16. Gewoon in mn pyama en als het heel warm is in mn onderbroek

17. Altijd

18. Nee gewoon een topje of hemd

19. Ja boeit me niet heel veel

20. Ja das wel zo hygiënisch 

21.-

22. Ja wel eens en dan stond mn moeder ervoor als een soort luik

23. Ja maar dan stuur ik ze ook weer meteen weg

24. Ja onder de douche want dan was ik het toch weer meteen.

1. jongen of meisje? jongen
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Heb je broers of zussen? broertje en zusje
  5. Jongens: hoe groot is je piemel slap 6 stijf 12
  6. Heb je schaamhaar? Beetje
  7. Scheer je het? soms
  8. Welke maat onderbroeken heb je? 158 ofz
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) boxer
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) piemel of pik
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? nee
  12.  wie mag jou in je blootje zien? moeder en vader
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? guys van voetbal in de kleedkamer 
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje?alleen als ik alleen thuis ben
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen?niet dat ik weet
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje?zomer onderbroek en winter pyjama. ik slaap heel soms naakt
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? eig bijna altijd wel. ik denk er wel eens overna om met sport en gwn thuis hem uit te doen
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? ja hoor
  20.  Veeg je altijd je af na het plassen? 
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? meestal staand
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? ja hoor. met vrienden maar die kondel mijn piemel niet zien
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) nee
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad?wel douche niet bad

1. jongen of meisje?
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Heb je broers of zussen? Ja, een broertje
  4. Meisjes: wat is je cup-maat? -
  5. Jongens: hoe groot is je piemel 17 centimeter stijf
  6. Heb je schaamhaar? Ja
  7. Scheer je het? Ik knip het af en toe
  8. Welke maat onderbroeken heb je? S
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) Penis, Piemel
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Nee, ik heb nog niemand van mijn leeftijd naakt gezien.
  12.  wie mag jou in je blootje zien? Mijn ouders
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Ouders, broertje
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Soms, als er niemand is bijvoorbeeld
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? Soms
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Als ik bijna ga slapen meestal niet onder mijn onesie,
  18. meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet? -
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Ik logeer eigenlijk nooit.
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen? -
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? Beide
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Ja, als ik in het bos ben bijvoorbeeld.
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) Als ik de deur vergeet dicht te doen, dan wel
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Eigenlijk nooit.

Groetjes,

@Wolkje 

1. jongen of meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Heb je broers of zussen? Broertje
  4. Meisjes: wat is je cup-maat? .
  5. Jongens: hoe groot is je piemel 8-10 cm
  6. Heb je schaamhaar? Nee
  7. Scheer je het? .
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) lul
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Nee
  12.  wie mag jou in je blootje zien? Gezin
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Gezin en vrienden
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Soms
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? Ja
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? Boxer
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Ja tuurlijk
  18. meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet? .
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Onder de dekens, vind k wel zo gemakkelijk
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen? .
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? Allebei 
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Ja, alleen
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) nee, doe de deur op slot
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Onder de douche ja

1. jongen of meisje? meisje
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Heb je broers of zussen? broer
  4. Meisjes: wat is je cup-maat? B
  6. Heb je schaamhaar? ja
  7. Scheer je het? jaa
  8. Welke maat onderbroeken heb je? xs
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) string
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) k*t
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? ja heel random tijdens het uitgaan
  12.  wie mag jou in je blootje zien? vriendinnen
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? gewoon vriendinnen
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? wel gewoon van de badkamer naar me slaapkamer voor de rest niet
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? nope
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? meestal onderbroek en t-shirt
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? ja altijd
  18. meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet? ja meestal wel
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? ja
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen? yes
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? toen ik heel klein was
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) nee
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? weleens douche

1. jongen of meisje?
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Heb je broers of zussen? Ja, een broertje
  4. Meisjes: wat is je cup-maat? -
  5. Jongens: hoe groot is je piemel 17 centimeter stijf
  6. Heb je schaamhaar? Ja
  7. Scheer je het? Ik knip het af en toe
  8. Welke maat onderbroeken heb je? S
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) Penis, Piemel
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Nee, ik heb nog niemand van mijn leeftijd naakt gezien.
  12.  wie mag jou in je blootje zien? Mijn ouders
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Ouders, broertje
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Soms, als er niemand is bijvoorbeeld
  15.  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen? Soms
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Als ik bijna ga slapen meestal niet onder mijn onesie,
  18. meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet? -
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Ik logeer eigenlijk nooit.
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen? -
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? Beide
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Ja, als ik in het bos ben bijvoorbeeld.
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) Als ik de deur vergeet dicht te doen, dan wel
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Eigenlijk nooit.

Groetjes,

@Wolkje

@Wolkje  flinke penis al 😊

• jongen of meisje?---jongen
  • Hoe oud ben je?---14
  • Heb je broers of zussen?---ja
  • Meisjes: wat is je cup-maat?
  • Jongens: hoe groot is je piemel---nooit gemeten wel lang
  • Heb je schaamhaar?---ja
  • Scheer je het?---ja
  • Welke maat onderbroeken heb je?---ik heb maat s maar draag altijd m zit wat losser en fijner
  • wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer)---boxer
  • Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen))---gwn piemel of lul
  • Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit?---ja gwn voor de grap
  •  wie mag jou in je blootje zien?---iedereen
  • wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien?---heel veel mensen kan dr wel een paar zeggen voetbal team vrienden famillie
  •  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje?---naar de badkamer wel maar naar de woonkamer alleen als ik alleen thuis ben
  •  Lopen je broertjes of zusjes ook wel is in hun blote billen?---jongere broertje wel
  •  slaap je in pyjama of in je blootje?---blootje
  • Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet?---meestal wel maar soms ook niet
  • meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet?
  • als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om?---ja
  • meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen?
  • jongens:  Plas je staand of zittend?---staand
  • heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien?---ja bij een boom ofzo
  • zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje)---ja
  • Plas je wel is onder de douche of in bad?---onder douche wel in bad niet

1. jongen of meisje ?  jongen 
  2. Hoe oud ben je?  14
  3. Heb je broers of zussen? ja
  5. Jongens: hoe groot is je piemel?    slap=6,5    stijf=11
  6. Heb je schaamhaar? Ja
  7. Scheer je het?Nee
  8. Welke maat onderbroeken heb je? 164
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) Boxer
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit?   Nee
  12.  wie mag jou in je blootje zien? Niemand 
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Nee
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Nee
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? In mn onderbroek
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Altijd
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Nee
  21. jongens:  Plas je staand of zittend? Zittend
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Ja, alleen
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) Nee
  24. Plas je wel is onder de douche of in bad? Ja altijd

1. jongen of meisje? Meisje 
  2. Hoe oud ben je? 15 
  3. Heb je broers of zussen? Ja, 1 broer 
  4. Meisjes: wat is je cup-maat? 75D
  6. Heb je schaamhaar? Ja
  7. Scheer je het? Ja
  8. Welke maat onderbroeken heb je? S 
  9. wat voor onderbroeken draag je? (string, hipster, boxer) boxers en strings 
  10. Hoe noem je je geslacht? (vagina, spleetje, plasser(tje), anders(meisje)) (piemel, pik, penis (Jongen)) poes 
  11. Heb je je borsten en vagina of piemel wel is met anderen vergeleken? Waar en waarom deden jullie dit? Ja, met een vriendin 
  12.  wie mag jou in je blootje zien? Als ik een verkering had zou die het misschien mogen zien 
  13. wie heb jij wel is in zijn/haar blootje gezien? Ex-vriendin 
  14.  Loop je naakt door het huis? bv van je kamer naar badkamer? En ga je ook wel is bv naar de woonkamer in je blootje? Nee 
  16.  slaap je in pyjama of in je blootje? Pyjama 
  17. Heb je altijd een onderbroek aan  onder je kleren of ook wel is niet? Onderbroek 
  18. meisjes: HEb je altijd een BH aan of niet? Ja, een topje 
  19. als je gaat logeren, kleed je je dan bloot om? Ja, hangt ervan af bij wie het is 
  20. meisjes:  Veeg je altijd je spleetje af na het plassen? Ja 
  22. heb je wel is buiten geplast? zoja was je alleen, of konden anderen dit zien? Nee 
  23. zien andere mensen je wel is op de WC zitten (bijv. je ouders of broertje/zusje) Nee 

Reageer