Skip to main content
Vraag

nieuwe ruk plek/nieuwe manieren

• August 18, 2025
  • 13 reacties
  • 1138 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Ik trek dus al meer als een jaar af in m’n bed, ja ik ben er laat mee want ik ben 16.5 jaar. Maar door bepaalde lichamelijke vertragingen zit ik net een halfjaar in de pubertijd. Maarja als je 1,5 bijna elke avond aftrekt ben ik er wel een keer klaar mee. Dus nu heb ik 2 vragen:

• wat is een geile andere plek als wc douche of bed om te rukken?
  • Wat is een andere geile manier naast het normale op en neer bewegen met je hand (en kom a.u.b. niet met die topic 21 manier om te rukken)

13 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 2, 2025

Heb je al eens geprobeerd samen met iemand te rukken? Dat werkt fantastisch naar mijn mening en anders vraag aan chat gpt die heeft genoeg plekjes/ manieren.

• September 2, 2025

@Anoniemr45t455td  Ik heb het op verschillende plekken gedaan. Een keer in de bosjes, in een speelhuisje, in een schuur en stal, zelfs een keer in de auto op de achterbank onderweg naar vakantie (het was nacht en had een trainingsbroek aan dus dat kon onopvallend) en ook samen met vrienden met een paar tegelijkertijd en alleen. Ook heb ik het een keer gedaan in een pretpark bij de urinoirs (er was niemand bij, maar het is wel spannend)

Je kunt ook je kussen neuken, een knuffel ofzo. Misschien een vriend vragen om je te pijpen?

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 2, 2025

Ik heb een kunst vagina gekocht, dit bevalt heel goed, als iemand mij kon pijpen zou heel geil zijn. Enige probleem is dat al mijn vrienden hier zwaar tegen zijn en t enorm gay vinden. Ik val zelf ook op vrouwen maar een keer iemand pijpen en gepijpt worden lijkt me wel geil. Dus hoe ga ik iemand vinden.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 3, 2025

Dan probeer je iemand te zoeken binnen je omgeving. Weet niet waar je vandaan komt maar misschien is dat de oplossing. Helaas mag ik mijn gegevens niet delen anders had ik dat gedaan.

• September 3, 2025

Heb je al eens geprobeerd samen met iemand te rukken? Dat werkt fantastisch naar mijn mening en anders vraag aan chat gpt die heeft genoeg plekjes/ manieren.

Maar voor chat gpt moet je betalen?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 3, 2025

Nee hoor is geheel gratis. Je kan daar gewoon gratis dingen aan vragen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Dan probeer je iemand te zoeken binnen je omgeving. Weet niet waar je vandaan komt maar misschien is dat de oplossing. Helaas mag ik mijn gegevens niet delen anders had ik dat gedaan.

Idd jammer dat ik niet iemands gegevens mag krijgen 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 4, 2025

Probeer het eens onder de keukentafel onder het avondeten! Heel spannend en lekker opwindend. Pro tip: Kijk naar je moeders voeten!!!!

• September 4, 2025

Ik heb een kunst vagina gekocht, dit bevalt heel goed, als iemand mij kon pijpen zou heel geil zijn. Enige probleem is dat al mijn vrienden hier zwaar tegen zijn en t enorm gay vinden. Ik val zelf ook op vrouwen maar een keer iemand pijpen en gepijpt worden lijkt me wel geil. Dus hoe ga ik iemand vinden.

Ik weet niet in welke setting je dat gevraagd heb maar als groepje zou dat iedereen zeggen, maar 1 op 1 in een rustige situatie zou het anders kunnen zijn. En als je iemand gevonden hebt het rustig opbouwen 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 4, 2025

probeer af te trekken met iemand of laat iemand jou aftrekken of doe het op een risky plek zoals een verlaten gebouw school wc 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 4, 2025

Ik weet niet in welke setting je dat gevraagd heb maar als groepje zou dat iedereen zeggen, maar 1 op 1 in een rustige situatie zou het anders kunnen zijn. En als je iemand gevonden hebt het rustig opbouwen 

Ook wel 1 op 1 over gehad. Maar vinden t allemaal gay. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 4, 2025

Probeer het eens onder de keukentafel onder het avondeten! Heel spannend en lekker opwindend. Pro tip: Kijk naar je moeders voeten!!!!

GADVER zit je met je ouders te eten en ga je potje rukken ben nie gek. En wie de fk kijkt er naar z’n ma haar voeten 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 2, 2025

probeer af te trekken met iemand of laat iemand jou aftrekken of doe het op een risky plek zoals een verlaten gebouw school wc 

waar doe jij het zo vaak dan en hoe