Beantwoord

Niet verliefd op mijn beste vriend maar...

  • 23 April 2019
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Badge +2
Hoi, ik heb een beste vriend.ik heb altijd heel veel lol met hem en iedereen bij ons op school denkt dat we een stelletje zijn, echt iedereen vet irritant. We hebben het hier wel over gehad enzo en duidelijk gemaakt dat we elkaar niet leuk vinden en geen relatie hebben. Maar laatst had ik dus een droom dat ik met hem was en alles was heel vaag maar ik droomde dus dat we naar zijn huis gingen en dat hij toen condooms uit zijn zak pakte en toen werd ik wakker. Ik werd helemaal in de war wakker en voelde me heel vies dat ik dit gedroomd had. Nu weet ik echt niet waarom ik dit droomde want ik vind hem echt niet leuk en ook niet super knap ofzo... weten jullie hoe het komt dat ik dit droom. Ik durf het echt niet te vertellen tegen iemand.
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 April 2019, 17:40

Bekijk origineel

1 reactie

Hey!

Dromen zijn vaak een weerspiegeling van waar je in het dagelijkse leven mee bezig bent. Dat wil niet zeggen dat dromen tonen wat jij wil in je leven, maar gewoon de dingen waar je veel mee bezig bent of je zorgen om maakt.
Zo kan het bijvoorbeeld zijn doordat je je er zorgen over maakt overdag dat mensen jullie als een koppel zien, dat je over iets soortgelijks droomt.
Geen zorgen over maken dus!
Jij hoeft helemaal niemand te vertellen over je droom als je dat niet wilt. Als je er toch graag over wil praten kun je het je beste vriend vertellen, desnoods zoder details, maar in grote lijnen.

Groetjes
Lot

Reageer