Skip to main content
Vraag

niet ongesteld, wel de pijn die ik normaal heb.

• September 8, 2020
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Beste mensje van dit forum,         08-09-2020

Eerst werd ik altijd na 29e dag ongesteld dit veranderde de afgelopen 2 maanden naar dat ik na de 28 dag ongesteld werd. Vandaag is het de 30e dag en ik ben nog niet ongesteld.

Ik heb al wel pijn sinds 05-09-2020. Vanaf 06-09-2020 gebruik ik alive select als pijnstiller. De pijn werd gewoon weg te erg. normaal heb ik ook vaak al pijn voor ik ongesteld ben.
Ik heb een afspraak bij de  geaynacolpog gemaakt omdat ik verwacht dat er andere oorzaken zijn van mijn “normale” mensturmatie pijn. Ik zie hier best wel erg tegen op.

Maar nu is het dus dag 30 en ben ik nog niet ongesteld. Ik heb wel alle pijn en de zelfde klachten die ik normaal heb, als ik ongesteld ben .aleen geen bloedverlies. Ook heb ook seks gehad wel met condoom, maar ik zit niet aan de pil ofzo.

ik vind het gek dat ik wel de pijn heb maar niet bloed. Ik hoop echt dat jullie me Verder kunnen helpen. 
bedankt voor het lezen:)

liefs van mij<3

2 reacties

• September 8, 2020

Hey, 

Wat naar dat je zoveel pijn hebt. 

Wat zou kunnen is dat je een voor buikpijn hebt, ik heb altijd ook dezelfde buikpijn alleen een week van tevoren.  Ik snap je vraag waarom je dan niet ongesteld bent maar als je naar je ongesteldheidssyclus kijkt is het wel normaal en kun je over 2 dagen ingesteld worden. De natuur bepaalt uiteindelijk zelf wanneer het er klaar voor is. Ik zou me er niet zo druk overmaken als ik jou was. Dat je al een keertje hebt gevreeën betekent niet dat je zwanger bent dus.....   Je hoeft ook niet aan de pil, ik zou het heel erg afraden maar voor de rest is het goed dat je een paracetemol neemt als de pijn erg hoog is. Ik

Zou het afwachten. 

• September 8, 2020

Hey, 

Wat naar dat je zoveel pijn hebt. 

Wat zou kunnen is dat je een voor buikpijn hebt, ik heb altijd ook dezelfde buikpijn alleen een week van tevoren.  Ik snap je vraag waarom je dan niet ongesteld bent maar als je naar je ongesteldheidssyclus kijkt is het wel normaal en kun je over 2 dagen ingesteld worden. De natuur bepaalt uiteindelijk zelf wanneer het er klaar voor is. Ik zou me er niet zo druk overmaken als ik jou was. Dat je al een keertje hebt gevreeën betekent niet dat je zwanger bent dus.....   Je hoeft ook niet aan de pil, ik zou het heel erg afraden maar voor de rest is het goed dat je een paracetemol neemt als de pijn erg hoog is. Ik

Zou het afwachten. 

heel erg bedank voor je reactie<3

mijn menstruatie klachten zijn altijd heel erg. Ik heb daar voor wel eens buikpijn maar ik heb nog nooit de klachten gehad die ik tijdens mijn menstruatie heb. Ik heb zoveel pijn dat ik er misselijk van word en moet kokhalsen (soms ook overgeven), ik heb buikpijn, pijn in mn rug, en de pijn In mijn boven benen waardoor ik helemaal sta te trillen als ik iets doe, en eigenlijk altijd aleen maar in bed kan liggen. En vind het nu dus heel raar dat ik al die klachten al drie dagen heb maar Nog niet bloed. En vraag me echt af hoe dat zou kunnen. 

liefs van mij