Vraag

niet meer willen logeren na experimenteren

  • 1 March 2021
  • 7 reacties
  • 954 Bekeken

Badge +1

hoi allemaal,

ik heb al een tijdje geleden met een beste vriend die ik al heel lang ken geëxperimenteerd we hebben alleen elkaars piemel aangeraakt alleen nu wil ik eigenlijk nog wel een keer logeren alleen verzind hij smoesjes dat hij niet kan wat moet ik doen want ik wil heel graag nog een keer wat meer doen (dat weet hij nog niet). het is niet dat ik begon of dat hij het niet fijn vond want hij is er mee begonnen en ik vond het super geil het kan misschien wel komen omdat hij een best wel kleine piemel heeft en ik er een van 14.5 ( ik ben 14 en hij 13) want ik wil heel graag nog een keer wat meer doen (dat weet hij nog niet)


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Respecteren dat hij het niet wilt...

Badge +1

nee het is niet dat hij het niet wilt want hij is er mee begonnen en we vonden het allebei super geil 

Badge +1

iemand ideeën? 

Badge +1

hoi allemaal,

ik heb al een tijdje geleden met een beste vriend die ik al heel lang ken geëxperimenteerd we hebben alleen elkaars piemel aangeraakt alleen nu wil ik eigenlijk nog wel een keer logeren alleen verzind hij smoesjes dat hij niet kan wat moet ik doen want ik wil heel graag nog een keer wat meer doen (dat weet hij nog niet). het is niet dat ik begon of dat hij het niet fijn vond want hij is er mee begonnen en ik vond het super geil het kan misschien wel komen omdat hij een best wel kleine piemel heeft en ik er een van 14.5 ( ik ben 14 en hij 13) want ik wil heel graag nog een keer wat meer doen (dat weet hij nog niet)

 

 

 het is niet dat ik begon of dat hij het niet fijn vond want hij is er mee begonnen

Misschien is hij van gedachten veranderd?
Het lijkt vrij duidelijk dat hij nu minder zin heeft om te logeren, dus laat het daarbij.
Als hij er wel zin in had dan had hij geen redenen om een excuus te zoeken.
Het kan best zijn dat hij later weer een ander idee krijgt, maar er op blijven aandringen levert je niet ops.

Reputatie 5
Badge +6

Miss vondt hij het niet leuk, maar deed hij het omdat hij geil was…

 

Badge +1

ik snap het dit zijn allemaal hele goede argumenten maar wat ik gewoon echt net snap is dat hij mij uit het niets in een random weekend vroeg om alleen maar te logeren en vervolgens allemaal te gaan praten over seks en hoevaak je aftrekt en dan aan mijn piemel gaan zitten ik heb ook by the way helemaal niet gepusht of iets geen stappen gezet die te ver gingen en na die avond deed hij ook nog gewoon aardig enzo maar nu heeft hij al het contact verbroken

Reageer