Skip to main content

Niet meer ongesteld geweest na de eerste keer dat ik het was

• November 3, 2020
  • 8 reacties
  • 254 Bekeken

Hoi, ik ben 13 jaar en ik ben afgelopen augustus voor het eerst ongesteld geweest… Maar nu is het al november en sindsdien ben ik het niet meer geweest. Toen was ik ongesteld voor 5 dagen lang. Ik heb nu 2 kleine mini bultjes ‘down there’ , kweenie of dat er mee te maken heeft…

Is dit normaal?!:astonished:

8 reacties

• November 3, 2020

Is dit je eerste keer?

Ik denk dat dit het heeft te maken met dat je dat regelmatig bent het kan afwisselen ad ik ook dat er een maand ofzo tussen zat

• November 3, 2020

Ja was de eerste keer maar t is nu al november vandaar:grimacing:

• November 3, 2020

Ja maar het kan zijn dat het zich erg afwisselt en regelmatig is of on regelmatig   ik had dat ook praat er eens met je moeder over of iemand die er van verstand heeft ik denk dat je wel geholpen kan worde

• November 3, 2020

Oke, dus het is niet iets dat heel erg zou kunnen zijn ofzo?

• November 3, 2020

Hi AnoniemMeisje648,

het klopt wat @Lisaatje15  zegt dat het in het begin onregelmatig kan zijn en het is ook een goede tip om er eens met je moeder over te praten.

Verder kun je informatie over ‘menstruatie’ vinden op de site van sense.info:

https://sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/meisjeslichaam/menstruatie

en dan kun je bijvoorbeeld doorklikken naar

https://sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/meisjeslichaam/menstruatie/ongesteld-zijn

Op de site van sense.info kun je heel veel betrouwbare informatie voor pubers vinden, dus kijk er maar eens rond.

Wat die 2 kleine bultjes zijn zou ik niet weten. Ik weet niet echt veel van meisjes want ik ben een jongen en ik val ook op jongens, dus ja :wink: Misschien dat iemand anders van het forum dat weet.

Je kunt op de site van sense.info ook vragen stellen, dus dat is misschien ook een ideetje?

Kijk even op de link om te zien hoe dat allemaal werkt:

https://sense.info/nl/hulp-advies

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen.

Groetjes,

M&M's

• November 3, 2020

Heyy

ik ben een jongen maar kan je wel helpen

Als je je regels begint is het normaal dat ze onregelmatig zijn, 1 keer om de 2 maanden of 2 keer per maand dat is alleemaal mogelijk, je lichaam krijgt en ritme na een paar jaar:)

• November 4, 2020

Hey 

Ik ben ook 13 

Wees niet bang ik was ook voor het eerdt ongesteld in august en ben ook pas vorige weer ongsesteld geworden dus das n9rmall komt omdat je lichaam het niet gewent is en her heeel onregeldmatif is de eerste keer was ik 4 dagen ongesteld en nu bijna 7 dagen. Dat komt allemaql omdat het nieuw is. Ik zou zorgen dat je altijd maandverbant bij je hebt en dan komt het goed

• November 5, 2020

Hey,

op het begin kan het heel onregelmatig zijn, daar moet je je geen zorgen over maken. Misschien is het handiger om hierover met je moeder te praten of iemand in je omgeving die je vertrouwt en kan helpen wellicht. Mocht je toch twijfels hebben of er is iets anders aan de hand, kan je nog altijd bij de huisarts terecht :relaxed: