Vraag

niet klaar komen pijpen/aftrekken vriendin

  • 26 July 2021
  • 3 reacties
  • 1054 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 16 jaar met een probleempje

Mijn vriendin en ik hebben vaak sex met allebei een orgasme met resultaat. Alleen wanneer zij mij probeert te laten klaar komen dmv pijpen of aftrekken, lukt dit nooittt. Ik moet dan altijd met mijn eigen hand helpen.

Ik zou graag willen dat zij het helemaal alleen kan!

Hebben jullie tips?

Groetjess


3 reacties

Oefening baart kunst denk ik! Wat doe jij anders dan dat zij doet? Als zij jouw handelingen simpelweg imiteert zou het moeten lukken lijkt me.

Het zou ook in je hoofd kunnen zitten (verbinding tussen handbewegingen en klaarkomen); als het zelf-aftrekken dan ontbreekt, zal je lichaam misschien niet reageren met het orgasme. Hoe je dat op kan lossen weet ik even niet, maar probeer eerst maar eens verschillende technieken van aftrekken door je vriendin. Succes!

eenanoniemejongen1 heeft gelijk! Gewoon oefenen. Ik kan me voorstellen dat jij en je vriendin hiervan balen, het is een vervelend probleem. Probeer verschillende methodes uit samen met haar en zoek uit wat jij fijn vindt. Dan komt het vast goed.

Dankjulliewel! We zullen het proberen!

Zijn er nog meer mensen met tips? En hoe zit het met pijpen hoe zou ik dat kunnen oplossen?

Groetjess

Reageer