Vraag

niet gay of bi maar wel een piemel

  • 2 January 2021
  • 3 reacties
  • 367 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben niet gay of bi want ik kan gw niet verliefd worden op een jingen en zoene lijkt me ook kut maar ik wil wel graag iemand pijpen en gw vind piemels wel lekker


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Je zit nu in de puberteit en vind veel dingen erg interesant (dit is ook heel normaal). Ik weet niet of hier een bepaalde benaming voor is ofzo.  Maar ik denk dat het vooral is dat je beniewd bent hoe het zou zijn. Ik weet niet hoe oud je bent maar je zou misschien iemand kunnen zoeken die hetzelfde gevoel heeft en misschien zelfs samen dingen uitproberen. Misschien kom je er dan achter dat je zoenen misschien wel fijn vind of inderdaad niet. Verder weet ik niet echt wat je hiermee moet.

Reputatie 4
Badge +3

Je zit nu in de puberteit en vind veel dingen erg interesant (dit is ook heel normaal). Ik weet niet of hier een bepaalde benaming voor is ofzo.  Maar ik denk dat het vooral is dat je beniewd bent hoe het zou zijn. Ik weet niet hoe oud je bent maar je zou misschien iemand kunnen zoeken die hetzelfde gevoel heeft en misschien zelfs samen dingen uitproberen. Misschien kom je er dan achter dat je zoenen misschien wel fijn vind of inderdaad niet. Verder weet ik niet echt wat je hiermee moet.

(Ik zie trouwens net dat je in 2004 geboren bent dus wss 16 jaar)

Reputatie 1
Badge +2

Hoi, 

 

Ik heb dit zelf ook, het lijkt me niet fijn om met een jongen te zoenen maar ik zou er wel graag een keer mee willen aftrekken/pijpen. Ik voel me dan ook meer aangetrokken door meisjes maar niet op seksueel gebied. Ik heb er al veel over gelezen en ik denk net als Annoniem_x zegt dat het gewoon een fase is en dit later weer hersteld. 

 

Groetjes, 

Jan16

Reageer