Niet gay maar ?

  • 1 October 2019
  • 3 reacties
  • 471 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en een jongen.
Ik ben niet gay en ik voel me ook niet zo. Heb nog nooit iets gevoeld voor een jongen
Toch als ik erover nadenk zou ik het weleens willen proberen met een man.
Zelf word ik opgewonden van vrouwen etc maar nooit van een man
Maar zoals gezegd is het iets wat ik wil proberen

Is dit normaal ?

3 reacties

Dat ligt heel waarschijnlijk aan je puberteit, dan wil je gewoon dingen proberen en dingen doen (en soms passen die niet bij je, maar daar kom je pas achter als je het geprobeerd hebt). Als je dit gevoel langer blijft houden of als het sterker word en je ook aan verkering en zoenen enzo met jongens denkt ben je misschien toch bi. Maar waarschijnlijk is het gewoon een 'fase'. Dat gaat wel weer over.
Gewoon een kwestie van tijd.

Xxxx
Beste Anoniempje14,

Het is vrij normaal dat je dit soort gevoelens hebt op 14 jarige leeftijd. Ik had dit zelf ook, en de enige manier hoe ik er achter kwam hoe of dit goed voelde voor mij was door wat te experimenteren met jongens. Uiteindelijk een aantal dingen gedaan kwam ik erachter dat ik toch echt meer voelde voor jongens dan voor meisjes. Dus toen ben ik na heel lang twijfelen toch uit de kast gekomen.

Maar even terug op jouw vraag; Het is totaal niet raar om te willen experimenteren met jongens op deze leeftijd. Twee dingen die ik je wel wil meegeven, doe alleen dingen waarbij je jezelf goed voelt en als je seks gaat hebben doe het dan veilig!

Ik hoop dat je een beetje kan experimenteren met jongens van jouw leeftijd en dat je erachter wat je wilt.
Veel plezier met ontdekken!
Je bent gewoon bi nieuwsgierig omdat je denkt j/m zo moet het maar hoe is j/j en niets verkeerd mee want tegenwoordig is het tof om bi of homo te zijn. Vrij je met meerdere om uit te vinden wat je leuk vind doe het dan veilig.

Jongen of meisje als je seks hebt gebruik een condoom deze kosten €5 voor 100 stuk niet dat ik zeg laat je gaan maar je ziet veilig vrijen kost niet veel een SOA wel.

Reageer