Skip to main content
Vraag

Niet de kracht hebben om te stoppen

• December 12, 2021
  • 1 reactie
  • 843 Bekeken

Hi, ik ben Michael (niet echte naam) en heb laatst een topic gestart over een vriend (joep) waarmee ik heb geëxperimenteerd, Het probleem toen was dat ik de kracht niet had om tijdens het pijpen tegen hem stop te zeggen. 

Waarom ik er nu weer een topic over maak komt omdat we na de eerste keer nog vaak hebben geëxperimenteerd. Het contact was paar dagen weg, maar toen ineens begon hij weer met flirten. We spraken weer af, omdat hij beterschap had beloofd. Maar helaas duwt hij me meteen weer op bed en hij maakt dan misbruik van mijn opwinding. Want voor de duidelijkheid, ik vind het wel fijn wat we samen doen enzo. Maar wil het doen met mensen van wie ik hou. En eerst was het alleen nog maar beetje knuffelen en strelen,  maar het veranderde al snel naar mij pijpen en verder. Ik heb alleen de kracht steeds niet om hem te stoppen. Hij klemt mij vaak stevig vast zodat ik alleen maar of hem kan pijpen of dat ik nergens heen kan zodat hij mij kan pijpen. En als ik dan kom gaat hij gewoon door. En ja, ik laat hem dan ook komen zodat ik er maar van af ben.  Maar zelfs dan moet ik eerst de sperma op eten voordat ik mag gaan. Dit is geen vriendschap, maar vind het aan de andere kant ook wel weer fijn. Misschien hebben jullie tips hoe ik het gesprek kan aangaan of hoe ik dit kan oplossen.

1 reactie

• December 13, 2021

Jongeman ik neem aan dat dit niet zomaar een vriend is maat dat maakt nu niet zoveel uit. Wat wel uit maakt is dat je gewoon moet stoppen met deze onzin want het nijgt naar verkrachting

met vriendelijke groet, Dikketwix