Niet blij met dat ik op jongens val

  • 16 August 2020
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Badge

!HELP!

Hoi iedereen,

wat ik nu ga vertellen vind ik lastig om te vertellen.

een paar weken geleden ben ik uit de kast gekomen naar mijn ouders als gay,

uit de kast komen zou een opluchting moeten zijn, voor mij is dit niet zo.

ik ben niet gelovig maar toch blijft de gedachte door mijn hoofd zweven dat ik naar hel ga.

ik zit echt niet lekker in mijn vel en huil bijna elke dag.

alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal,

maar mijn vraag is wat ik nu moet doen en zijn dit misschien tekens van depressie?

Groeten, Anonymous_07


2 reacties

Beste anonymous_07,

Ten eerste zou het niemand uit moeten maken of je op jongens of meisjes valt, of die iemand nou een God of een mens is maakt geen verschil.

Nu staat in de bijbel dat het huwelijk bestaat tussen man en vrouw, maar de bijbel is geschreven door een paar oude seksistische mannen die zelf te laf waren uit de kast te komen.

En als belangrijkste hoef je niet bang te zijn om in de hel te komen, want in de bijbel staat dat de hel alleen is bedoelt voor demonen, (Jeweetwel van die enge drie koppig en  5 armige dingen) en ik ga ervan uit dat jij gewoon een mens bent.

 

Op dit moment zit je nog niet in een depressie, want anders zou niks je nog uitmaken en had je dit niet op het forum gezet. Nu is het laatste dat je wil in een depressie komen, dus probeer gewoon leuke dingen te doen met vriend(inn)en of ga buiten een rondje lopen en luister naar de dingen die je opvrolijken. Luister naar de vogels, de wind door de bomen en kijk naar de spelende kinderen en kom helemaal tot rust.

Of zet je extra hard in bij sport dat helpt voor mij persoonlijk.

Ik hoop dat je hier wat aan had en onthoud het hele forum staat achter jou en God houdt van alle mensen.

 

Groetjes van mij!!!

Als er een God bestaat heeft hij jou dus gemaakt zoals je bent en houd hij van alles mensen, dus ook van jou.

Reageer