Skip to main content
Vraag

(niet beledigend bedoeld) zijn er ook normale homo of bi seksuele jongens op Jong&Out?

• July 21, 2020
  • 12 reacties
  • 813 Bekeken

Ten eerste, vat deze vraag alsjeblieft niet beledigend op want zo is het niet bedoeld.

Ik ben nu al zo’n 4 jaar bi en heb er sinds de eerste week al over nagedacht om eens op Jong&Out te koekeloeren, maar dat heb ik nooit gedaan omdat ik niet perse andere homo’s of biseksuelen hoefde te ontmoeten. Nu had ik na 4 jaar toch wel eens de behoefte om wat homoseksuele of biseksuele mensen te ontmoeten en misschien wel om vrienden mee te maken, dus ik denk ik ga eens kijken op Jong&Out.

Maar dat viel tegen.

Er waren gewoon mensen die vroegen of er mensen waren die hier en daar zouden willen ontmoeten, er waren mensen die vroegen of er andere LHBT mensen in hun buurt wonen. Dat had ik wel verwacht, niks geks aan. Maar toen ging ik wat verder scrollen en wat meer koekeloeren naar de jongens die op het platform zitten, en daar ging het voor mijn part de mist in. Natuurlijk kun je een persoon niet goed beoordelen als je maar weinig over die persoon weet maar, er waren gewoon alleen maar gozers die dan half Engels en half Nederlands gingen praten met een overdosis aan emojis er doorheen, of helemaal Engels. Of er wordt gewoon een random zin uit het niets gepost, niet eens een grap erin (misschien ook wel, maar dan is het gewoon niet mijn humor en ligt het aan mij). Mensen die net zulke posts plaatsen als van die spam reacties op Instagram (van die bots die dan zeggen dat ze zo eenzaam zijn enzo). En weet je dat vind ik prima, mensen moeten lekker posten wat ze willen zolang ze mij er persoonlijk maar niet mee lastig vallen vallen. Dus daar zit mijn probleem ook niet zo.

maar

nu is mijn vraag of er ook jongens op dat platform zitten die het eigenlijk niet echt laten merken dat ze homo of bi zijn, maar zich gewoon als het ware normaal (is misschien een iets te groot woord maar ik hoop dat het te begrijpen valt) gedragen en dan toevallig ook op jongens vallen?

(nogmaals dit is gewoon mijn belevenis en perspectief, het is niet beledigend bedoeld)

12 reacties

• July 21, 2020

Ik snap wat je bedoelt. Er zijn meer dan genoeg homo's die zich niet als homo gedragen, alleen misschien zitten ze niet op Jong en Oud. Ik ben zelf geen homo, maar zo ver ik weet is het meestal in een homo relatie dat de een de vrouw van de relatie is en de anderen meer een man als het ware. Voor de homo's, zeg het maar als ik fout zit.

• July 21, 2020

Hi Ghost,

ik heb ooit een account aangemaakt op Jong&Out samen met mijn twin. We waren toen 13, maar we hebben er door omstandigheden nooit gebruik van gemaakt. Dus we hebben zelf geen ervaring met hoe het er aan toe gaat op dat forum.

Maar ja, weet je wat het is, als je ergens op een feestje bent of gewoon in je klas of in de kantine op school, in het zwembad, op het strand, in de bioscoop enz. er zijn altijd wel een paar mensen die opvallen omdat ze op één of andere manier aandacht trekken. Soms is dat omdat ze grappig zijn, maar vaker is het omdat ze niet grappig zijn. Hun gedrag is soms ongepast en overdreven en soms zelfs seksistisch en noem maar op. 

Verder zijn er altijd mensen die je eigenlijk nooit hoort en amper ziet en waarvan je dus ook weinig weet.

Dan nog een groep die een soort gemiddelde is en met een aantal mensen uit hun klas of school omgaan. Niet iedereen weet van alles over iedereen. Dat  alles bij elkaar is dus, zeg maar de samenleving.

Nu kom je op het forum van Jong&Out en in grote lijnen zie ik ongeveer hetzelfde. Op zich vind ik het ook niet raar dat er op het forum iets meer en ook wat meer duidelijk aanwezige personen zijn die bijvoorbeeld gay zijn. Verder zitten er natuurlijk ook allerlei andere lhbti-ers.

Ik denk dus dat er onder de mensen die minder opvallen en alleen voorzichtig vragen of er een lhbti-er in hun buurt woont, een flink aantal jongeren zijn die voorzichtig proberen te peilen of er iemand tussen zit waar ze later een leuk contact me kunnen hebben.

Ik snap dat je daar zelf ook nieuw was, maar ik denk dat je een beetje moet investeren om daar de juiste mensen te leren kennen. Sommigen hebben misschien dingen op hun profiel staan die je aandacht trekken. Van anderen weet je misschien alleen dat ze in de buurt wonen. Dus ik snap dat je nog niet iedereen makkelijk kunt herkennen als bi of gay of noem maar op.

Als ik jou was dan zou ik daar nog eens wat tijd aan spenderen.

Je moet ook goed begrijpen dat een deel van de jongens en meisjes, die op dat forum zitten nog niet uit de kast zijn, en er dus misschien ook nog nooit met iemand anders over gepraat hebben en misschien sws al niet in het middelpunt van de belangstelling willen staan.

Het is dus net als in het echt, alhoewel het een site is waarvan je denkt dat er (heel) veel lhbti-ers op zitten, dan moet je nog wel de juiste eruit zien te pikken die bij jou passen.

De site wordt gemonitord en ik denk dat als het zo zou zijn dat er alleen maar aandachttrekkende, hard roepende, vage gasten zouden zitten, dat ze dat bij de site ook niet leuk zouden vinden, want ik denk dat hun doelstelling is dat het een veilige plek moet zijn waar alle lhbti-ers zich prettig kunnen voelen en contacten kunnen leggen.

Kijk, als er één jongen zich excentriek kleedt en heupwiegend door een winkelstraat gaat lopen wordt er al snel gezegd ‘dat zweer zo'n homo’ ofzo. Ik denk dat je in diezelfde winkelstraat diezelfde dag meer ‘onopvallende’ homo's bent tegen gekomen dan je zou denken. De meesten lopen er niet mee te koop. Waarom zouden ze ook. Ze zijn wrs ook gewoon boodschappen aan het doen en niet een date aan het zoeken.

Wij (mijn twin en ik vallen op jongens en zijn ook jongens) zijn ook homo, maar dat is maar een klein deel van wie we zijn. Het zegt iets over onze seksuele voorkeur, maar daarnaast zijn we bijvoorbeeld sporters, broers, vrienden van, vakkenvullers, leerlingen van een school en nog van alles.

Het zijn altijd de schreeuwers die de aandacht trekken en die als stereotype voor een hele groep worden benoemd. Ik denk dat dat in jouw voorbeeld ook zo een beetje is/kan zijn.

Probeer nog eens rond te kijken en  hier en daar wat contact te leggen om te zien of dat iets (meer)  oplevert.

Je mag natuurlijk een andere mening hebben en jij hebt zelf op Jong&Out rondgekeken en ik niet, maar toch denk ik dat er meer is dan je tot nu toe hebt gezien.

Ik snap wat je bedoelt. Er zijn meer dan genoeg homo's die zich niet als homo gedragen, alleen misschien zitten ze niet op Jong en Oud. Ik ben zelf geen homo, maar zo ver ik weet is het meestal in een homo relatie dat de een de vrouw van de relatie is en de anderen meer een man als het ware. Voor de homo's, zeg het maar als ik fout zit.

hi, leuk dat je ook reageert. Hoe meer mensen reageren, hoe meer meningen en ideeën, dus dat is altijd goed toch. Door er met elkaar over te praten kom je soms tot andere inzichten en dat kan zijn dat dingen anders zijn dan je dacht of je brengt anderen op nieuwe inzichten. Niks mis mee.

Maar ik denk dat wat je zegt over dat er in een homo relatie altijd eentje meer de man en eentje meer de vrouw is een beetje achterhaald is en anders ligt.

Pak weg 50 jaar geleden waren de vrouwen huisvrouw en de mannen zorgden voor het inkomen. Was toen ook al niet in alle gevallen zo natuurlijk, maar het klopte zo ongeveer.

Tegenwoordig zijn de taken in een huwelijk vaak anders verdeeld als toen. Er zijn meer  relaties waarin beide partners werken en iemand  moet thuis toch de boel een beetje bijhouden, dus worden de taken verdeeld of door één van beide partners gedaan. Soms zijn er ook mannen die in een hetero relatie (vooral)  voor het huishouden zorgen en dat kan om allerlei redenen zijn.

Ik denk dat het bij homo koppels (als ik het zo mag noemen)  ook zo is. Iemand moet zorgen dat het huishouden draait en er is niks mis mee als eentje dat op zich neemt, maar vaker worden de taken verdeeld of degene die het eerst thuis is die dag haalt de wasmachine leeg en stopt het in de droger ofzo. Nou ja, voorbeelden genoeg. Je snapt vast wel wat ik wilde uitleggen. Ik denk zelfs dat homo relaties veel gelijkwaardiger zijn. Natuurlijk zijn er nog altijd relatie waarin één partner volledig in de watten gelegd wordt door de ander  en alleen maar mooi hoeft te zijn, maar dat heb je in zowel hetero als homo relaties.

Soms is het ook zo dat geen van beide partners zin heeft in het huishouden doen of ze kunnen het niet en dan nemen ze misschien iemand in dienst die het huis schoon maakt en kookt of ze gaan gewoon ergens uit eten of laten iets bezorgen. Btw die schoonmaker/kok kan zowel een man als vrouw zijn natuurlijk.

Dat is weer een heel verhaal waarop iedereen mag reageren en dan komen we uiteindelijk misschien wel ergens.

Nou ja, veel succes nog aan iedereen die nog een leuke date zoekt. Soms kom je hem of haar tegen op een moment dat je het nooit verwacht had. Nieuwsgierig geworden? Je kan altijd nog mijn topic over eerste vakantieliefde lezen :joy:  Maar als je iets beters te doen hebt (vast wel)  dan snap ik dat ook wel.

Groetjes,

M&M's

• July 21, 2020

Ze hoeven inderdaad zeker niet op Jong en Out te zitten, ik dacht alleen dat Jong en Out een gemakkelijk platform zou zijn om in contact te komen met andere homoseksuele/biseksuele jongens om wellicht vrienden te worden en/of een relatie te starten, maar ik kijk nog wel een tijdje wat rond op dat platform en wellicht kom ik ooit wel eens iemand in het echt tegen waarbij het wellicht klikt. Hoe dan ook, bedankt voor je reactie.

• July 21, 2020

klopt als een bus, ik ga nog wel een tijdje rondneuzen op dat platform. Zelf val ik vrijwel vaak onder de stille groep (ben nogal introvert/verlegen tegen vreemden in het echt) dus het zal mij ook eigenlijk niks verbazen als het volk met wie ik goed overweg kan daar ook onder valt. Bedankt voor je reactie en de tijd die je eraan hebt besteed!

• July 21, 2020

Hi Ghost,

gewoon lekker rondneuzen lijkt me wel slim, wie weet wie je tegen komt. Iedereen is verschillend en dus is er ook niet maar één manier die goed werkt voor iedereen. Je komt er vanzelf wel achter wat er voor jou werkt.

Wat ik zelf meestal doe, of probeer te doen en dat lukt mij ook niet altijd, is om er gewoon ‘open’ in te staan. Natuurlijk heb ik wel een beeld van hoe ik zou willen dat mijn vriendje eruit ziet en meer van die dingen, maar eigenlijk leg je je zelf dan ook gelijk een beperking op. Als iemand niet aan het beeld voldoet zou je die dus kunnen skippen, zonder dat je hem beter hebt leren kennen.

Zeker in het begin zou ik zeggen, sta open voor iedereen en probeer gewoon hier en daar gesprekjes aan te knopen. Het zou zomaar kunnen dat je een klik krijgt met een transmeisje om maar een zijstraat te noemen. Zij is op et eerste gezicht niet wat jij zoekt, maar ik denk dat een leuke vriendschap op het forum een eerste stap is naar verder succes.

Het gaat erom dat je vertrouwd raakt met het forum en dingen over jezelf vertellen, want ja, als jij niks aaan die ander vertelt, dan weet die ook niet wie je bent. Zie het aan de ene kant als oefenen of ervaring opdoen en aan de andere kant houd je er misschien  en leuke vriendschap aan over. Je zult misschien denken wat heb ik nou aan een vriendschap met een transmeisje (is maar een voorbeeld hè), maar ik denk dat jullie allebei er baat bij kunnen hebben bij het maken van verdere contacten met anderen. ook is het zo dat Jong&Out meetings organiseert (weet niet precies hoe dat nu in coronatijd is, zal wel een beetje aangepast zijn). Nou is het, denk ik, leuker om niet alleen naar zo'n meeting toe te gaan, want ja, spannend… Dus, als je samen met iemand waar je al een leuk contact mee hebt gemaakt op het forum naar zo'n meeting toe gaat dan ken je al iemand en kun je daar een beetje mee optrekken. Later ga je vast een beetje kletsen met anderen die op de meeting zijn en je kunt daar social media mee uitwisselen of via het forum verder kletsen.

Ja, soms moet je wat investeren, voordat je kunt oogsten.

Kijk maar wat er voor jou werkt. Succes alvast. 

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Bedankt voor je reactie en de tijd die je eraan hebt besteed!

Graag gedaan, geen dank. Ik vind zulke topics wel leuk, dan moet ik er zelf ook eerst over nadenken. Dan ga ik met mijn twin erover kletsen en soms met onze zus of tijdens het eten met de hele familie en dan komt er uiteindelijk een soort verhaaltje uit en ik dacht dat kan ik  dan net zo goed opschrijven….:smile:

Succes met alles :relaxed:

Btw, ben je al uit de kast voor iemand? Thuis of vriend/vriendin?

Groetjes,

M&M's

• July 21, 2020

(ps, hoe haal ik dit weg, is ook zo wat om elke keer zo’n end naar beneden te scrollen)

.

Wat ik zelf meestal doe, of probeer te doen en dat lukt mij ook niet altijd, is om er gewoon ‘open’ in te staan. Natuurlijk heb ik wel een beeld van hoe ik zou willen dat mijn vriendje eruit ziet en meer van die dingen, maar eigenlijk leg je je zelf dan ook gelijk een beperking op. Als iemand niet aan het beeld voldoet zou je die dus kunnen skippen, zonder dat je hem beter hebt leren kennen.

Ja daar was ik me ook inderdaad al wat meer op aan het focussen, dat doe ik ook bij meisjes dus waarom niet bij jongens? Maar wat als hij/zij niet aan jouw beeld voldoet maar jij wel aan zijn/haar beeld? Wordt dat dan niet gewoon heel ongemakkelijk of misschien zelfs een tikkeltje gemeen om iemand te skippen? Of vertel je ze dan wel dat het gewoon niet klikte voor jou?

Btw, ben je al uit de kast voor iemand? Thuis of vriend/vriendin?

Ik heb het in de 4 jaar tijd die ik nu achter de rug heb liggen aan de schoolarts/deskundige (of zoiets dergelijks) verteld zodat ik het op z’n minst van mijn hart af kon krijgen, dat was 2 jaar geleden. En ik heb het aan een (ex)vriend verteld die me zover kreeg om een van mijn meest grote geheimen aan hem te vertellen, dat is 1 jaar geleden maar wij hebben inmiddels nog maar slecht contact wegens bepaalde omstandigheden. Ik heb niet echt de behoefte om het aan mijn ouders te vertellen, ik weet wel dat ze het zouden accepteren maar ze komen er wel achter tegen de tijd dat ik wellicht een vriendje heb of als ze zelf hebben zitten rondneuzen en er achter zijn gekomen. Morgen ga ik met een vriend van me afspreken en aangezien eik er nu toch zo open in sta en omdat ik dit jaar mer zelfvertrouwen heb weten op te bouwen ben ik van plan om het ook aan hem te vertellen, hetzelfde geld voor mijn ander vrienden maar ik vertel het ze het liefst in persoon.

Nog één ding, hoe kom ik in contact met mensen? Als hun profiel mij interesseert moet ik ze dan gewoon een bericht en/of vriendschapsverzoek sturen of een andere aanpak? (sorry hoor, ben niet de beste in dit soort dingen aanpakken). Of zal ik een post plaatsen of iemand rond de 15/16 rondom mijn omgeving zin heeft om een willekeurige game samen te spelen? Jij bent waarschijnlijk 10x zo sociaal als ik maar hier kan ik zelf alleen maar van leren :)

Ik heb in ieder geval al veel geleerd van je behulpzame reacties, nogmaals bedankt!

• July 21, 2020

Hi Ghost,

ff snel een tip doorgeven en daarna ga ik een reactie typen voor de rest van wat je gestuurd hebt. Die reactie kan iets langer duren hè, maar die komt sws

Als er alleen nog zoiets staat als hierboven, dus Ghost schreef:, dan klik je gewoon op de naam die er staat en dan komt er (iig op desktop, weet niet of op mobiel zelfde is, zal wel, idk haha) een blauw rechthoekje omheen te staan en als dan op 'delete’ klikt dan is dat stukje weg. Soms lukt het om een heleboel in één keer weg te halen, door het te selecteren en dan te deleten, maar soms snap ik ook niet waarom dat niet gaat en dan doe ik zoals ik net uitgelegd heb.

Ok en nu ga ik ff jouw hele reactie lezen en antwoord sturen

Tot later.

Groetjes,

M&M's

• July 21, 2020

Hi Ghost,

Ja daar was ik me ook inderdaad al wat meer op aan het focussen, dat doe ik ook bij meisjes dus waarom niet bij jongens? Maar wat als hij/zij niet aan jouw beeld voldoet maar jij wel aan zijn/haar beeld? Wordt dat dan niet gewoon heel ongemakkelijk of misschien zelfs een tikkeltje gemeen om iemand te skippen? Of vertel je ze dan wel dat het gewoon niet klikte voor jou?

je moet natuurlijk nooit gaan liegen, maar in het begin weet je vaak nog niet of iemand leuk is of niet. Gesprekken gaan in het begin soms moeilijk en soms ontdooit het pas na een tijdje en komt iemand heel anders over. Dan kun je gewoon een tweede keer afspreken en dan verder kijken. Op die manier kun je ook soort van een beetje oefenen en vertrouwd raken met hoe een gesprekje kan gaan. Natuurlijk mag je 'foutjes’ maken, dat doet iedereen.

Als je echt geen klik hebt moet je het ook niet langer rekken. Dan kun je dat gewoon eerlijk zeggen. Een beetje tactisch is wel fijn, want je wit ook niet dat die ander gelijk in een depressie schiet. Je kunt zeggen dat je het een leuk gesprek vond (das positief) en dat diegene aardig klinkt (das ook positief) , maar dat je niet echt die vonk voelt . Dan noem je eerst wat positieve dingen, maar geef je ook jouw boodschap door. ik vind dat zelf altijd ook wel fijn als ik door iemand gedumpt wordt  :joy: . uiteindelijk moet ie me dan nog steeds niet, maar het is altijd wel leuk als iemand toch iets aardigs over je zegt, toch. Je hoeft ook weer overdreven aardig te doen, want dat komt ook raar over.

Dus gewoon er ‘open’ in staan. Proberen je een beeld te vormen van die ander. Vertel ook wat over jezelf, ook al stelt die ander je weinig vragen, je wilt uiteindelijk ook dat ze jou leren kennen. Is er een klik dan kun je een volgende afspraak maken. Is die er niet dan op een nette manier, maar wel duidelijk en eerlijk je boodschap over brengen.

Ik vertel vaak dingen uit mezelf en dat is niet voor iedereen zo makkelijk, maar als het je lukt dan kun je makkelijker een gesprek opbouwen. Vertel iets over wie je bent en wat je doet. Bijvoorbeeld welke soort school je doet en welke dingen je in je vrije tijd doet. Praat over alledaagse dingen. Dingen die je stom vindt of leuk of wat je die dag hebt mee gemaakt. Je moet natuurlijk niet de enige zijn die praat. Je moet die ander ook gelegenheid geven om wat te zeggen en dat kun je heel eenvoudig doen door aan het eind van je zin te zeggen en wat doe jij als hobby, of zit je vaak op insta en wie volg je ..

Nou ja, je weet vast wel wat te vragen.

Zal ik dit eerst maar ff sturen, dan heb je alvast wat te lezen, voor als je nog wakker bent.

Dan ga ik nu aan het volgende stukje beginnen en dat stuur ik je later.

Groetjes,

M&M's

• July 22, 2020

Hi Ghost,

Ik heb het in de 4 jaar tijd die ik nu achter de rug heb liggen aan de schoolarts/deskundige (of zoiets dergelijks) verteld zodat ik het op z’n minst van mijn hart af kon krijgen, dat was 2 jaar geleden. En ik heb het aan een (ex)vriend verteld die me zover kreeg om een van mijn meest grote geheimen aan hem te vertellen, dat is 1 jaar geleden maar wij hebben inmiddels nog maar slecht contact wegens bepaalde omstandigheden. Ik heb niet echt de behoefte om het aan mijn ouders te vertellen, ik weet wel dat ze het zouden accepteren maar ze komen er wel achter tegen de tijd dat ik wellicht een vriendje heb of als ze zelf hebben zitten rondneuzen en er achter zijn gekomen. Morgen ga ik met een vriend van me afspreken en aangezien eik er nu toch zo open in sta en omdat ik dit jaar mer zelfvertrouwen heb weten op te bouwen ben ik van plan om het ook aan hem te vertellen, hetzelfde geld voor mijn ander vrienden maar ik vertel het ze het liefst in persoon.

Ok, ja ik kan je verhaal wel volgen. Eerst een paar vrienden vertellen en verder zie je wel. Je hebt er alle tijd voor, doe wat goed voelt voor jou. Dat is vaak het beste.

Ik wens je alvast succes met het vertellen aan je vriend.

In persoon vind ik ook wel het fijnste. Dan zie je hun gezichtsuitdrukking en dat is sws wel prettiger. Als er iets niet helemaal duidelijk is kun je het toelichten. Goed plan zou ik zeggen.

Nog één ding, hoe kom ik in contact met mensen? Als hun profiel mij interesseert moet ik ze dan gewoon een bericht en/of vriendschapsverzoek sturen of een andere aanpak? (sorry hoor, ben niet de beste in dit soort dingen aanpakken). Of zal ik een post plaatsen of iemand rond de 15/16 rondom mijn omgeving zin heeft om een willekeurige game samen te spelen?

ik vind het allebei wel goede opties. Het is dus niet dat ik niet wil kiezen. Soms moet je van alle mogelijkhedengebruik maken. Waarom zou je niet zelf reageren op een profiel dat jouw aandacht trekt. Gewoon doen. Zelf iets posten ik natuurlijk ook best slim en zoals jouw voorbeeldpost om te vragen of iemand met je wil gamen lijkt me laagdrempelig, dus slim voor allebei. Dan hoef je niet gelijk aan een ongemakkelijk gesprek te beginnen. Het hoeft natuurlijk helemaal niet ongemakkelijk te zijn, maar gewoon een potje gamen, daar ben je aan begonnen voordat je er erg in hebt. Natuurlijk kun je dan op een gegeven moment nog wel iets aan elkaar vragen en vertellen, want je wilt niet de rest van je leven alleen maar online gamen met een leuke jongen. 

Best wel slim, potje gamen , elkaar aftasten, beetje leren kennen, daarna misschien een echt gesprekje, als ie bij je in de buurt woont is een keertje afspreken voor een potje gamen ook niet ingewikkeld (toch/) en voor jet weet heb je contact met een leuke jongen bij jou uit de buurt. Als je elkaar kunt zien irl is wel leuker natuurlijk. Je hoeft niet gelijk te vragen of ie verkering wil, je kunt elkaar ook eerst beter leren kennen en dan kan zoiets soort van vanzelf ontstaan. maar uiteindelijk moet iemand dat natuurlijk wel zeggen. Maar ja, dat komt dan wel weer.

Laat iig merken dat je het gezellig met hem vindt en dat je het leuk vindt om hem weer te zien en misschien ook met hem te appen en nou ja, verzin het maar

Jij bent waarschijnlijk 10x zo sociaal als ik maar hier kan ik zelf alleen maar van leren :)

ik kan mijn onzekerheid misschien beter verbergen haha. Ik vind het soms ook nog spannend en kom soms ook niet uit mijn woorden, maar ja, als ik iets of iemand wil (nou ja, hij moet ook willen natuurlijk)  dan doe ik daar wel mijn best voor. Ik heb ook niet altijd succes en soms zijn die jongens die ik leuk vind hetero en ja, dan houd het ook wel op voor wat betreft een intieme relatie, maar met sommige ben ik nog gewoon bevriend. Ja, waarom niet. Soms moet je gewoon durven en doen en dan ben ik toch bij hem in de buurt :yum:

Ik heb in ieder geval al veel geleerd van je behulpzame reacties, nogmaals bedankt!

ik doe ook maar wat ik kan, beetje uit ervaring en beetje logisch nadenken. 

Als iemand jou niet leuk vind, dan is dat niet het einde van de wereld. Jij vindt ook niet iedere jongen leuk, dus dat moet je accepteren.  Dat heb ik en ik denk iedereen wel eens mee gemaakt. Ik ben er soms wel eens verdrietig om geweest, maar ja, dat komt ook wel weer goed….

Nou weer een heel verhaal. Ja voor een kort verhaaltje moet je niet echt bij mij zijn :wink:

Hopelijk heb je er iets aan. ik lees het wel en als je nog vragen hebt nu of later, post ze en dan zien we weer verder.

Sws succes morgen en een leuke dag gewenst of tot zo, wie weet, dat kan ook nog.

Groetjes,

M&M's

• July 22, 2020

Nou, hartstikke bedankt ik zie wel even wat ik allemaal ga doen ik vond het eigenlijk ook wel een waterdicht plan (al zeg ik het zelf xD). Toch fijn om te weten dat zelfs mensen die zo zeker over komen ook gewoon onzekerheden hebben. Wie weet kom ik je hier nog wel eenstegen op het forum aangezien je hier volgens mij vrij actief bent.

het ga je goed

• July 22, 2020

Hi Ghost,

Toch fijn om te weten dat zelfs mensen die zo zeker over komen ook gewoon onzekerheden hebben.

das gewoon een trucje haha, tuurlijk is het altijd weer spannend, je weet nooit hoe het afloopt

dus

een update is wel leuk, ik wil wel weten hoe het afloopt met jou, kijk maar, altijd leuk, hoeft niet, mag wel

Wie weet kom ik je hier nog wel eens tegen op het forum aangezien je hier volgens mij vrij actief bent.

het ga je goed

ach ja ik heb er al  een paar duizend gepost ja, maar soms was ik ook ff weg, maar daar waren redenen voor, ik ben als onkruid, als je denkt dat het weg is en blijft dan ben ik er weer ineens :stuck_out_tongue:

Groetjes,

M&M's

• November 23, 2021

Ik hoop het, aangezien ik er zelf ook op zit