Vraag

Nichtje, kan ik hiermee doorgaan?

  • 26 December 2019
  • 12 reacties
  • 7811 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik ben een jonge van 15. ik was vandaag bij mijn nichtje (zij is 12), en we gingen naar haar kamer op haar bed liggen, en daar begon het, we begonnen elkaar een beetje te plagen enzo, uiteindelijk zijn we erg intens gaan knuffelen(voorbeeld: ik lag op bed en zij zat op mij, en dan duwde ik haar achterover en hield haar bij haar polsen vast en dan liet ik haar weer los en trok ze zich aan mij weer omhoog en dan ging ze weer op mijn schoot zitten en gingen we weer verder)(we hebben gevreeën), ik kreeg hier een erg fijn gevoel van en zij ook, ze was erg rustig en keek me plagend aan. Maar een van mijn vragen is, kan dit, en kan je hier mee door gaan?? (We hebben Geen seks gehad, voor de genen die zich dat afvragen)(ik heb wel aan haar kont en borsten gezeten, wel met kleding aan)


12 reacties

Badge

Kan gwn

 

Badge

Ja, ik denk dat gewoon kan maar ik zou wel oppassen met de ouders enzo 😂

Ja, ik denk dat gewoon kan maar ik zou wel oppassen met de ouders enzo 😂

Ja, hahaha, snap ik, maar ik ga het denk toch nog wel een keer doen, ik werd zo geil, hahah

Badge

Dan moet je zeker doen ik wou dat ik zon neef had😂😂😂

Dan moet je zeker doen ik wou dat ik zon neef had😂😂😂

@noname Hahahah, ik weet nie hou oud jij bent, maar ik had in het begin wel echt zon gevoel van, moet ik di wel doen hahaha, terwijl zij begon

 

Hoi allemaal, ik ben een jonge van 15. ik was vandaag bij mijn nichtje (zij is 12), en we gingen naar haar kamer op haar bed liggen, en daar begon het, we begonnen elkaar een beetje te plagen enzo, uiteindelijk zijn we erg intens gaan knuffelen(voorbeeld: ik lag op bed en zij zat op mij, en dan duwde ik haar achterover en hield haar bij haar polsen vast en dan liet ik haar weer los en trok ze zich aan mij weer omhoog en dan ging ze weer op mijn schoot zitten en gingen we weer verder)(we hebben gevreeën), ik kreeg hier een erg fijn gevoel van en zij ook, ze was erg rustig en keek me plagend aan. Maar een van mijn vragen is, kan dit, en kan je hier mee door gaan?? (We hebben Geen seks gehad, voor de genen die zich dat afvragen)(ik heb wel aan haar kont en borsten gezeten, wel met kleding aan)

Werd je hier heel geil van? Ik zou haar direct doen

Hoi M15, 

Ik zie dat er allemaal geile (beginnende) puberende jongens reageren die zeggen dat het meteen kan. Ik zelf zeg niet meteen dat het niet mag, maar je moet wel opletten! Jij bent 15 en zij is 12 dit kan ook problemen gaan opleveren doordat zij (misschien) nog niet in de puberteit zit, maar jij wel! Jij wilt dan misschien al verder terwijl zij het zo helemaal niet bedoelt heeft of ze is niet bewust van wat jij bedoelt. Hier zou ik erg mee oppassen. Wat je zou kunnen doen is met elkaar erover praten, van hoe ver zij wilt gaan of ze het wel wil etc. Let ook op dat haar/jouw ouders hier niet achter (kunnen) komen. Dit kan voor problemen zorgen. Als laatste mochten jullie toch geslachtsgemeenschap gaan hebben in de nabij toekomst doe het dan altijd veilig. Ook al is ze op de pil of is ze nog nooit ongesteld geweest. Je weet nooit of je haar toch zwanger maakt of SOA's oploopt. 

Groeten Lostboy

Badge

Als het je nicht je is en zij vind het niet erg kan het gewoon hoor

Ik doe dit met mijn zusje. Die is ook 12 en ik bijna 15. 

We gaan niet echt seksen maar wel aanraken en bekijken enzo. 

heyheyyy,

ik vind dat het opzich wel kan hoor. helemaal als het jullie beide een fijn gevoel geeft! 

onthoud wel dat ze wel familie van je is en ik zou als ik jou was geen seks  hebben. maar die keuze is natuurlijk aan jullie!!

 

Ik word echt gek als ik deze reacties lees. INCEST is verkeerd!!! Snap dat, stelletje kinderen. Een relatie in de familie is naast dat het gewoon misselijkmakend is, gaat het ook niet werken andere familieleden zullen het nooit toestaan dus stop ermee. Ik snap dat je seksuele gevoelens hebt maar doe dat niet met familie

(...) onnodige quote verwijderd


12 is wel jong man 😂heb je geen andere geile nicht? 

Reageer