Vraag

nicht betrapt


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb laatst mijn nicht betrapt op vingeren ze is 16 jaar en ik ben 12 we gingen naar mijn opa en oma want die hebben hun 50 jaar getrouwd jubileum maar ik sliep met mijn nicht op een kamer ik was onder we gingen eten maar mijn nicht was boven dus ik ging naar haar toe maar toen hoorde ik een beetje kreungeluiden en toen zag ik haar vingeren ik vind haar heel knap maar ze zag mij niet want ze had haar ogen dicht en heb ik daar 20 seconden staan kijken en toen zag ze me en schrok en toen bij het eten zeiden we allebei niks wat moet ik nu doen want het is heel gênant om haar al AAN te kijken?


17 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Gewoon vergeten en doen alsof er niks gebeurd is. Ik snap dat jij misschien dacht van huh maar het is heel normaal dat je nicht dat doen. Niet zo netjes dat jij bleef kijken maarja

Het is niet zo handig dat je haar betrapt heb en toen bleef, maar dat is ook een beetje haar probleem en niet gek.

Het lijkt mij het handigst om, hoe ongemakkelijk ook, even kort te zeggen dat je wat je gezien heb vergeet en of jullie gewoon weer normaal met elkaar om kunnen gaan, niet veel meer en niet veel minder. In deze situatie blijven hangen heeft voor jullie beiden geen voordeel namelijk. You got this! :)

Haii, 

Wat nare situatie zeg! De volgende keer als je binnen komt misschien even kloppen 😉. 
Je zou misschien, om de ongemakkelijke vibe tussen jullie weg te krijgen, even met haar erover praten. Je zou dan kunnen zeggen dat het helemaal niet raar is en dat dit een ongelukje was en zand erover.

Veel succes!!

Groetjess!


 

Is het werkelijk een goed idee om het hierover met elkaar te hebben?
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar dit is mogelijk een onderwerp dat je liever uit te weg loopt.

Niets er van zeggen en proberen dat te vergeten lijkt mij ook een prima strategie.
Meer schade kun je zo niet doen en dat scheelt ook een ongemakkelijk gesprek.
Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat zij wel op zo'n gesprek zit te wachten of wil horen van haar jongere neefje dat het “niet raar” is.
Die conclusie zal ze zelf onderhand ook wel getrokken hebben.

Ik zou er idd niet te lang meer over nadenken en het gewoon proberen te vergeten. Maar als je het per se ‘uitgesproken' wilt hebben kan je je eventjes kort verontschuldigen. Zeg wat je gezien hebt, dat je beter even had kunnen kloppen, dat je niet had moeten blijven kijken, dat het je spijt, etc...

 

Is het werkelijk een goed idee om het hierover met elkaar te hebben?
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar dit is mogelijk een onderwerp dat je liever uit te weg loopt.

De TS zegt zelf dat de relatie met zijn nicht nu zo goed als over is. Als je elkaar niet aan kan kijken door wat er is gebeurd kan je in ieder geval even vragen of jullie het beiden kunnen vergeten?

Badge

doe maar alsof er niks gebeurt is of praat er samen over

Oke is goed ik zal het gewoon vergeten maar ik vind het ook niet per se raar want ik trek zelf soms  af maar het was gewoon heel gênant 

Reputatie 2
Badge +3

what de ?

@eenanoniemejongen1 het is niet over maar het is heel gênant nu als we elkaar zien enzo 

@eenanoniemejongen1 het is niet over maar het is heel gênant nu als we elkaar zien enzo 

Oh alright. Juist daarom lijkt het mij handig om, als het niet vanzelf ophoud, het eenmalig kort uit te spreken met iets als ‘kunnen we wat gebeurt is achter ons laten?’ Of iets in die richting.

Je kan ook helemaal niks doen, om ongemakkelijkheid te voorkomen. De keuze is aan jou, geen enkele is in principe fout.

@eenanoniemejongen1 thx ik heb gedaan wat jij zei en nu is het niet meer gênant alleen maar beter we zijn veel meer open naar elkaar want we weten nu dat wel allebei masturberen dat soort dingen de band is eigenlijk alleen maar beter

@eenanoniemejongen1 thx ik heb gedaan wat jij zei en nu is het niet meer gênant alleen maar beter we zijn veel meer open naar elkaar want we weten nu dat wel allebei masturberen dat soort dingen de band is eigenlijk alleen maar beter

Alright, top gedaan! Fijn dat jullie band achteraf gezien alleen maar beter geworden is. :)

@eenanoniemejongen1 heel erg bedankt voor het helpen

@eenanoniemejongen1 heel erg bedankt voor het helpen

Haha geen probleem, daar is het forum voor :D

Wat heb je nou precies gezegd/gedaan (als ik vragen mag)?

@eenanoniemejongen1 ik had gezegd sorry dat ik zomaar binnen kwam lopen de volgende keer zal ik gewoon aankloppen of iets maar ik vond het helemaal niet raar dat je dat deed want zelf masturbeert ik ook soms 

En nu is het alleen maar beter eigenlijk

Reageer