Neuken met stiefbroer

  • 23 December 2021
  • 3 reacties
  • 3851 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een meisje van 14 en ik heb dus een stiefbroer van 15,

Gistere stond ik me om te kleden in mijn kamer (ik stond dus naakt) en toen kwam mijn stiefbroer binnen om iets te halen en hij zag dus mijn borsten en toen zag ik dat hij een stijve had gekregen. Toen vroeg ik wrm die een stijve had en die zei omdat je lekker bent enz en op dat moment werd ik dus ook geil hij vroeg als hij mn borsten mocht aanraken en ik zei ja dus dat deed hij. Daarna heb ik hem afgetrokken en hij mij gevingerd en hebben we seks gehad. 

 

Is dit normaal en zou die het nog is willen doen want ik wil nog wel een keer?

 

Dit bericht is aangepast vanwege forumregel 9: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


3 reacties

Badge

Opzich als jullie er bijde fij bij voelen kan dat toch 

 

Dit is zeker niet normaal. Ik zou je dan ook willen afraden om hier mee door te gaan.

Het is nou niet echt bevorderlijk voor een gezonde broer-zus relatie. Je gaat zo veel anders tegen hem aankijken, ik denk niet dat dat gezond is in een gezinssituatie. Ook kan het erg vervelend worden als jullie ouders erachter komen. De hele gezinssituatie staat dan op z'n kop.

 

En ‘ALS’ jullie hier toch mee doorgaan, gebruik dan alsjeblieft wel goede voorbehoedsmiddelen. Als jij zwanger wordt van je stiefbroer heb je helemaal de poppen aan het dansen. Liefst condoom in combinatie de pil. Ik hoop dat jullie de vorige keer ook beschermde seks hebben gehad. Anders zou zeker snel een morning-after pil halen. Dat kan tot 72 uur na de seks. 

Een stiefbroer is niet echt een broer . En je kan of mag velverlijf worden op je stiefbroer . En je kan toch vrij sex hebben . Alleen is de vraag wat als het niet goed maar ga tussen de Stiefvroer en Stiefzus

Reageer