Vraag

nep vagina

  • 4 August 2020
  • 5 reacties
  • 524 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen en wil graag sex

Ik wil een fleshlight kopen maar er is geen winkel in de buurt waar ik er een kan kopen kan iemand helpen

 


5 reacties

Je kunt ook natuurlijk iets bestellen.
Een aantal winkels bieden de service aan om het naast thuis ook bij een andere ophaalpunt, zoals een winkel, te laten leveren, dus daar kun je gebruik van maken.
Vergeet ook niet om er glijmiddel en  speciaal schoonmaakmiddel voor seksspeeltjes te halen.

Ik wil dat ook wel ik ga het online bestellen en laten brengen bij de supermarkt 

De meeste online seksshops leveren hun producten in neutrale verpakkingen. Deze kun je idd laten afleveren bij een afhaalpunt, ze zullen dan niet weten wat er in het pakketje zit. Als je het aandurft, kun je het ook gewoon thuis laten afleveren, maar de kans dat je ouders hier vragen over gaan stellen of misschien het pakketje (per ongeluk) zelf open maken, is natuurlijk wel groot. Maar misschien zijn jullie hier binnen het gezin heel makkelijk en open over, dan is dat natuurlijk geen enkel probleem.

 

Groetjess

Badge

Zelf heb ik nog nooit seksspeeltjes besteld of gekocht maar wel andere dingen waarvan ik liever niet heb dat mijn ouders het bestaan weten.

Mijn eerste tip is om een paypal account aan te maken en via paypal te kopen want als je ouders op je bankrekening kunnen kijken zullen ze ook zien dat je iets bij een seksshop hebt besteld

Daarnaast heb ik ook gewoon gezegd: er komt een pakketje voor mij ik hou dat liever voor mezelf. daar horen ze begrip voor te hebben en anders gewoon zorgen dat jij dat pakketje aanneemt.

Zorg dan wel dat je het op een plek neerlegt waar je ouders het niet vinden. Niet in een laatje dat als zij om iets vragen je dat laatje open trekt en ie er in zit.

 

Reputatie 4
Badge +1

Hey hoi, 

 

Zelf heb ik geen ervaring met seksspeeltjes kopen 

 

Maar zoals hierboven al is gezegd je kan ze bestellen en laten afleveren. Of een ophaalpunt als je niet wilt dat je ouders er achterkomen dat je er eentje hebt

 

GrtZz

Reageer