nep account insta

  • 15 February 2021
  • 10 reacties
  • 509 Bekeken

Badge

Ik ben dus meestal heel erg geil, zo geil dat ik op insta een nep acc ga maken zodat ik met random meisjes kan appen en ze rare dingen vragen. Is er een manier dat ze kunnen ontdekken wie erachter zit?

En is dit heel raar of doen meer mensen dit?


10 reacties

Je maakt een account aan met een emailadres, Facebook account of een telefoonnummer. Op die manier hebben ze die gegevens al van je. Daarnaast hebben ze je ip-adres. En ze maken gebruik van cookies e.d. waarmee ze ook gegevens kun achterhalen en verstrekken.

Je bent eigenlijk nooit echt anoniem op insta of andere social media platforms.

Maar voor de gewone burger, of in jouw geval random meisjes, zal waarschijnlijk niet zomaar te achterhalen zijn wie je bent.

Let in ieder geval wel op wat je deelt met wie, je weet nooit wie er echt achter dat account zit, net als dat jij anoniem bent, let altijd op je eigen veiligheid en doe geen dingen waar je spijt van krijgt...

Groetjes,
Simply Me

Badge

Maar is het raar dat ik dit doe? Moet ik ermee stoppen? 

Maar is het raar dat ik dit doe? Moet ik ermee stoppen? 

Nee hoor. Lijkt me ook wel geil. Ga ik ook doen denk ik

Reputatie 2
Badge +1

nee, het is niet raar en wat @Simply Me  zegt de gewone burger zal je niet achterhalen. Je doet ook niks echt raars dus ook geen rede om je te achterhalen als ze van je af willen blokkeren ze waarschijnlijk gewoon.

Zolang je uitkijkt met wat je stuurt is het een redelijk waterdicht plan. 

Maar is het raar dat ik dit doe? Moet ik ermee stoppen? 

ik heb het ook wel is gedaan

Badge

Maar is het raar dat ik dit doe? Moet ik ermee stoppen? 

Totaal niet raar vind ik. Soms doe im het ook

Reputatie 7
Badge +19

Is niet perse raar. Soms wel vervelend voor meisjes.

Dit bericht is verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 12 (Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic)

 

Hee Geileboy1,

Zelf heb ik geen Snapchat, ik zou dus ook niet echt weten hoe het werkt. Als je even zoekt op internet kom je een aantal mogelijkheden tegen. Wellicht kun je wat met deze informatie: 

Foto's uit galerij op snapchat plaatsen? - GoeieVraag (startpagina.nl)

Snapchat laat je nu face-swappen met foto's uit galerij | Androidworld.nl

Anders zou ik zelf nog even zoeken naar site's of misschien vragen aan iemand die je kent die Snapchat heeft?

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 5
Badge +4

Hoi allemaal, 

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reageer