Vraag

neefje pijpen

  • 13 December 2020
  • 10 reacties
  • 6478 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi alweer felicia hier ik plaats even alles in 1x.

Nou het is ongeveer 2 maanden geleden gebeurd ik en me neefje sliepen bij elkaar me neefje is 13 ik 15 en ik was aan het douche en hij kwam  de badkamer binnen en begon aan ze piemel te zitten ik zag dat pas later en schrok en zei wat doe je hij zei mag ik mee douche en ik zag dat die stijf was ik vond het wel geil en zei oke kom maar hij joinde en begon aan me te zitten aan me kut en begon te bukken en te likken en zuigen aan me kut ik vond dat heel lekker even later pijpde ik hem en neukte die me in me kont 

Is Dit normaal?


10 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Beste felica,

eigenlijk is het niet zo handig als je dit doet met familie. Ik heb het ook met mijn neef afgetrokken, maar heb hem al 5 jaar niet gezien. En stel je ziet elkaar is dat ongemakkelijk. Dus ik zou het niet doen. 

 

met vriendelijke groet,

ikheetwaarschijnlijksven 

Hoi alweer felicia hier ik plaats even alles in 1x.

Nou het is ongeveer 2 maanden geleden gebeurd ik en me neefje sliepen bij elkaar me neefje is 13 ik 15 en ik was aan het douche en hij kwam  de badkamer binnen en begon aan ze piemel te zitten ik zag dat pas later en schrok en zei wat doe je hij zei mag ik mee douche en ik zag dat die stijf was ik vond het wel geil en zei oke kom maar hij joinde en begon aan me te zitten aan me kut en begon te bukken en te likken en zuigen aan me kut ik vond dat heel lekker even later pijpde ik hem en neukte die me in me kont 

Is Dit normaal?

Dit heet incest dus nee tenzij je in Urk of Volendam woont

-Onnodige quote verwijderd-
Wat is er in Urk en Volendam ?

Beste Felica, Dit noemen ze incest. Incest is voor sommige best raar omdat je het met je eigen familie doet. En voor sommige is het niet raar. Jullie zitten waarschijnlijk in jullie puberteit, ik ga er van uit dat jou neefje dat wel is. Ik zou het niet meer doen en er mee stoppen, want jullie gaan later erg spijt krijgen. En dan kunnen jullie elkaar vast niet meer aan kijken. Het is niet echt verboden maar ik zou er mee stoppen, als jullie betrapt worden komen jullie zwaar in de problemen, als ik jou was zou ik er mee stoppen en het tegen hem zeggen dat het niet goed is.

Nog een fijne dag,

Met vriendelijke groet

Pippo.

Hoi!

Wat hierboven al gezegd wordt is wel waar. Het is niet erg handig om te doen.

J8j8

Reputatie 2
Badge +3

hoi @Felicia 

Ik zou het niet aanraden om HET te doen met familie

Maar jou keuze..

 

Groetjes!

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

LMFAO

Reputatie 2
Badge

dat is fijn

Badge

Hallo Felicia,

Nee, dit is niet normaal. Daarnaast, kan dit zelfs gezien worden als een strafbaar feit. (Zeden Delict - artikel 249 Wetboek van Strafrecht (Sr.): 1 en overige artikels.) Aldus, het kan gezien worden als Incest.

Indien, ouders van beide partijen toestemming geven, dat jullie het mogen doen. Maar ik kan niet uit je verhaal opmaken dat er toestemming voor is gegeven. 

Als het tegen je wil was, kan je hier aangifte voor doen bij de politie ( https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen )

Wat ik uit je verhaal kan opmaken: Je vond het zelf prima om door te gaan. Anders had je wel stop gezegd.

Wat ik je kan aanraden is om hierover een gesprek te voeren met je ouders. Dit kan heel erg opluchten, als het je een tijd heeft dwars zitten te liggen. Je ouders weten wat te doen, ze hebben immers het beste met je voor en zoiets kan je niet voor ze verzwijgen (vind ik).

Maar, het was je eigen keuzen, dus ga ik ervan uit dat je er geen spijt van hebt. Je weet zelf wat je wilt.

Ik hoop dat ik je genoeg heb geïnformeerd. 
(Zover ik weet bestaat deze tekst uit feiten)

Met vriendelijke groet,
Hotel
 

Reputatie 1
Badge

-Onnodige quote verwijderd-
Wat is er in Urk en Volendam ?


In Urk, Volendam, Staphorst, etc… is veel incest(seksuele handelingen met familie), broers en zussen trouwen daar. Hierdoor is ook de ratio van gehandicapte mensen hoger in deze plaatsen.

Reageer