Skip to main content

Neefje logeren

• January 1, 2026
  • 4 reacties
  • 1786 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik bleef een week geleden een nacht bij mijn neefje logeren en hij woont aan het water. Maar toen ik daar 2 uur was toen gingen we omkleden om te zwemmen en mijn neefje vroeg aan mij of ik in een andere kamer wou omkleden of bij hem in zijn kamer. Maar mijn neefje is 13 jaar oud en ik 15 jaar.

Toen we gingen omkleden kreeg ik een stijve en dat zag hij maar hij had er niks van gezegd. En ik werd eigenlijk best wel geil dat hij zag dat ik een stijve had.

Dus na het zwemmen moesten we bij de buiten douch even afspoelen en toen trok ik ook mijn zwembroek naar beneden en had weer een stijve maar hij zei er als nog niks van.

Dus toen we terug op zijn kamer waren gingen we omkleden en zag ik hem weer naakt en trok ik ook mijn zwembroek uit. Maar ik bleef express een paar minuten langer naakt en deed ik net of ik mijn onderbroek aan het zoeken was terwijl ik een beetje aan mijn piemel zat. Alleen nadat ik mijn onderbroek aan had getrokken was ik zo geil geworden dat ik bij hun naar de wc was gegaan en mezelf had afgetrokken.

Maar net voordat ik klaarkwam kwam mijn neefje aan de deur vragen of alles wel goed ging, en toen zei ik ja en echt een minuut daarna kwam ik klaar. Ik ben nu alleen bang dat hij waarschijnlijk doorhad wat ik aan het doen was en dit misschien tegen zijn ouders gaat vertellen.

Wat moet ik doen? Want ik wil niet dat mijn ouders dit horen. 

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 1, 2026

aan de ene kant logisch dat je een stijve krijgt en geil wordt. ik zou ook geil worden maar aan de andere kant hij is wel 2 jaar jonger… en als je na een week nog niks heb gehoord denk ik dat het hem niet heel veel uitmaakt en misschien was hij ook wel een beetje geil geworden...

• January 2, 2026

@mees627  ik denk dat je je nergens zorgen om hoef te maken, dit soort dingen gebeuren gewoon op die leeftijd. En misschien vond hij het ook wel stiekem fijn/spannend 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 2, 2026

Ijsberen zijn jullie, dat je met die kou buiten zwemt en doucht.

Hoezo zou hij tegen zijn ouders vertellen: dat je rukt?  Daar is echt niets bijzonders aan: je neefje doet het ongetwijfeld zelf ook en zijn vader ook, net zoals de jouwe.  Al zou hij het zeggen, dan nog kunnen je oom en tante toch niet anders reageren dan ‘so what?’.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 4, 2026

Beetje vreemd verhaal.  Twee weken geleden was het gewoon midden december, hoe kun je dan zwemmen? 

En als je dan bent wezen zemmen in het ijskoude water krijg je echt geen stijve.