Vraag

neefje geneukt

  • 9 August 2020
  • 6 reacties
  • 4422 Bekeken

Badge

hallo allemaal ik ben 13 en ben paar dagen geleden bij mijn neefje van 9  blijven slapen omdat zijn ouders en mijn ouders weg moesten naar een feestje dus moest ik babysitten .

toen ik naar de gastkamer ging kwam mijn neefje mee en vroeg of hij mijn lul mocht zien ik zei ja en ik toonde hem hij begon mij te pijpen en ik vond dat heerlijk.

(onnodige details verwijderd door de Kindertelefoon)

mijn vraag is heb ik iets fout gedaan want hij is maar 9  maar hij wou alles zelf dus ??

 


6 reacties

Het is sws niet goed om een seks te hebben met familie. Is zelfs bij wet verboden (incest). Je neefje is pas 9 en dus nog niet in de puberteit. Het lijkt me daarom ook onwaarschijnlijk dat hij hier al mee bezig is.

Het is inderdaad incest, dus dat is wel een ding. Maar dat terzijde vind ik het opzich geen probleem, als ouders er maar niet achter komen. Door jullie leeftijds verschil zouden die nog wel eens kunnen denken dat jij hem hebt “verkracht” of iets in die richting. Mijn broertje had rond die leeftijd ook al “seks” gehad met een vriend van hem, maar hun waren dezelfde leeftijd. Het hoort wel dat je op zo’n leeftijd gaat experimenteren en dat kan met een ouder iemand waar je naar op kijkt. Alleen volop seks is misschien een ander verhaal. Pijpen en aftrekken was misschien iets onschuldiger en leerzamer geweest…. ik weet niet of je hier veel aan had, maar ik hoop van wel :)

Heyy

Beter die je dat soort dingen niet. Aangezien je neefje nog jong is kan hij er binnen een aantal jaren spijt van krijgen. Kinderen van 9 denken niet voor ze zoiets doen. Misschien weet je neefje wel niet dat je dat soort dingen normaal niet doet met familie, dat kan heel fout gaan. 

Heb gwn geen seks met familieleden. Just don't. Dat kan heel ongemakkelijke situaties opleveren, probeer dat te vermijden door dat niet te doen.

Groet

boy.2007 :)

Hij is 9…En het is je neefje. 

Oftewel, ja, je hebt iets fout gedaan ja.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 5
Badge +3

Klinkt als een stoer verhaal… maar meer bedacht als echt gebeurt

Reputatie 2
Badge +3

ik zou dit niet doen

Reageer