Vraag

nauwe voorhuid

  • 28 April 2020
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik kan mijn voorhuid niet over mn penis doen maar ik heb wel zin om te masturberen.

Weet iemand een oplossing waarvoor ik niet naar de dokter hoef en zelf thuis kan doen


6 reacties

Je hebt zo te lezen een voorhuidvernauwing. Hiervoor zul je naar de dokter moeten gaan  en hij/ zij kan beslissen om het al dan niet te laten weghalen door een operatie. Dan wordt je dus besneden.

Hi!

Een thuisoplossing is er niet voor dit soort zaken. Je zult, zoals hierboven al aangegeven, inderdaad naar de dokter moeten hiermee. Dit kan volledig anoniem, de dokter heeft een zwijgplicht dus je ouders hoeven daar (in eerste instantie) niets over te weten. Dat zal natuurlijk wel moeten als je geopereerd gaat worden, maar even eerlijk, ik zou liever hebben dat de dokter m'n ouders zoiets zou vertellen dan dat ik ze dat zelf zou moeten vertellen.

Succes ermee!

^PJ

Bekijk anders even deze video: 

 

Succes!

PindakaasGegeten

Reputatie 1
Badge +1

Je kunt ook geleidelijk en voorzichtig je voorhuid een beetje oprekken

Goededag Jongen2007,

aangezien je pas 13 bent (denk ik) gaat je piemel nog groeien e ndus ook je voorhuid. Daarom kan je, zoals @KarelMetDeGrote  al zei, je voorhuid openrekken, je kan er online wel wat over vinden. Je moet wel opletten dat je niet te hard rekt ;(

Doet het ook pijn als je een stijve hebt?

gr boibanana

Goededag Jongen2007,

aangezien je pas 13 bent (denk ik) gaat je piemel nog groeien e ndus ook je voorhuid. Daarom kan je, zoals @KarelMetDeGrote  al zei, je voorhuid openrekken, je kan er online wel wat over vinden. Je moet wel opletten dat je niet te hard rekt ;(

Doet het ook pijn als je een stijve hebt?

gr boibanana

Soms boven

Reageer