Skip to main content
Vraag

Natte Droom

• September 22, 2025
  • 14 reacties
  • 528 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo allemaal ik ben een jongen van 12 en ik denk heel soms over de natte droom en meer specifiek hoe ga ik het dan aan mijn ouders vertellen want het is dan best wel akward. (nou ja tenminste voor mij is dat het geval.)  en ja je zou zeggen: zeg het gewoon niet. maar het is wel belangrijk om aan mijn ouders te zeggen!

Dus mijn vraag is: wat kan een oplossing hiervoor zijn en wat is jouw ervaring? 

14 reacties

• September 23, 2025

@Redder in nood  ik weet niet hoe je slaapt t shirt en boxer of naakt? Maar als je een boxer aan hebt en je moeder/verzorger gooit die in de was dan ziet ze dat heus wel. En als je naakt slaapt ziet ze ook wel een hard plekje. Dan weet ze dus genoeg. De meeste moeders zullen er niks van zeggen maar weten het wel. 

Je kunt je aftrekken voor je gaat slapen of iets van een (oude) sok om je piemel doen.

Ik heb nog geen natte droom gehad

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 23, 2025

@Aubien . Thanks voor de tip en hulp en tijd. Ik denk gewoon dat wanneer het gebeurt dat ik het gewoon ga zeggen ik ga niks anders doen ofzo want het is gewoon normaal gebeurd bij iedere jongen. En bovendien denk ik juist dat mijn ouders dat juist goed gaan vinden omdat ik eenmaal puber ben geworden. nogmaals bedankt!😁

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 23, 2025

Hoezo vind je het belangrijk om aan je ouders te zeggen?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 23, 2025

Hoezo vind je het belangrijk om aan je ouders te zeggen?

omdat dat een best grote stap is en het zijn mn ouders.

Vind jij dat dan niet?

• September 23, 2025

​Ik denk gewoon dat wanneer het gebeurt dat ik het gewoon ga zeggen ik ga niks anders doen ofzo want het is gewoon normaal gebeurd bij iedere jongen. En bovendien denk ik juist dat mijn ouders dat juist goed gaan vinden omdat ik eenmaal puber ben geworden.

@Redder in nood  net zoals ​@Nick07  zegt, waarom zou je het eigenlijk willen zeggen tegen je ouders en zoals ik het als zei je moeder zou het heus wel in je onderbroek of in je bed zien

• September 23, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Redder in nood ik snap wel dat je dat belangrijk vindt, maar niet iedereen doet dat. Ikzelf heb nog nooit een natte droom gehad, want ja niet iedereen heeft dat, dus ik heb het zelf nooit moeten zeggen maar wel goed dat je dat zegt. Dat toont dat je relatie met je ouders open is en dat heeft alleen maar voordelen in mijn ogen.

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 23, 2025

Je moeder heeft het al vast wel gezien dat het is gebeurt en bij meer mensen gebeurt het dus schaam je er niet voor. Maar ik zou het niet aan je ouders vertellen. Die vragen er vanzelf wel naar als ze dat willen. 

• September 24, 2025

@Redder in nood , dus als ik het goed begrijp heb je nog geen natte droom gehad? Ik heb mijn eerste natte droom gehad rond mijn 14e.  Daarna heb ik het 3 of 4x gehad nog dus ongeveer 1x per jaar. Jij moet trouwens doen wat goed voor je voelt, je kunt het vertellen als het zo is maar je kunt het ook gewoon voor jezelf houden. Het enige probleem is natuurlijk wel dat bijvoorbeeld je onderbroek of pyama nat wordt. Ik had de eerste keer een pyama aan, en die was echt enorm nat geworden hierdoor. Een natte droom is gewoon nog heftiger dan gewoon klaarkomen.  Je ligt dus ergens over te dromen en dan kom je klaar. Je voelt echt je ballen samentrekken en hij schokt zo heftig dat is gewoon niet normaal. Ook je hele lichaam doet mee, het is bijna niet te omschrijven. Eerst schrik je, maar op een gegeven moment geniet je ervan omdat je penis best lang blijft doorgaan (tenminste dat was bij mij en ik neem aan dat het bij iedereen zo is). Op het einde kan het wel wat pijnlijk zijn, maar je kunt het gewoon even niet stoppen. Je penis is ook veel harder dan normaal en het duurt vaak best lang voordat hij weer helemaal slap is. 

• September 24, 2025

Onnodige quote verwijderd 

@Jongen17ehv   
als ik droog ben klaar gekomen is m’n piemel binnen 5sec weer helemaal slap

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 24, 2025

bedankt voor alle tips! 

• September 24, 2025

​ als ik droog ben klaar gekomen is m’n piemel binnen 5sec weer helemaal slap

@Aubien , ja maar droog klaarkomen is iets totaal anders dan een natte droom. Je piemel blijft echt veel harder en ook langer hard. Als ik me gewoon aftrek is mijn piemel ook vrij snel slap nadat ik gespoten heb (niet in 5 seconden maar misschien 30 sec. tot een minuutje).

• September 24, 2025

bedankt voor alle tips! 

@Redder in nood Ga je het vertellen dan of niet?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 25, 2025

bedankt voor alle tips! 

@Redder in nood Ga je het vertellen dan of niet?

het is nog niet gebeurd maar wanneer het zo ver is ga ik kijken naar de omstandigheden.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 25, 2025

​Ik denk gewoon dat wanneer het gebeurt dat ik het gewoon ga zeggen ik ga niks anders doen ofzo want het is gewoon normaal gebeurd bij iedere jongen. En bovendien denk ik juist dat mijn ouders dat juist goed gaan vinden omdat ik eenmaal puber ben geworden.

@Redder in nood  net zoals ​@Nick07  zegt, waarom zou je het eigenlijk willen zeggen tegen je ouders en zoals ik het als zei je moeder zou het heus wel in je onderbroek of in je bed zien

Ja je zegt het eigenlijk zelf als mn moeder het uiteindelijk toch gaat zien waarom zal ik het dan niet vertellen.