Natte droom...?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraagje...
Kunnen mensen wat vertellen over hun natte droom...
Ik had er vannacht een. Maar ik weet het niet zeker...

11 reacties

Nou je hebt een droom, vaak een beetje een seksuele droom(over bijvoorbeeld het Meisje dat je leuk vindt ofzo) en Dan word je wakker, kijk je in je onderbroek en zie je dat je bent klaargekomen
Hi JARI123,
Ik heb af en toe wel eens een natte droom. Maar vroeger had ik het vaker dan nu. Zo tussen 10 en 13 jaar, daarna werd het minder.
(ik heb het dit jaar nog maar 2x gehad) Ik kreeg al heel vroeg mijn eerste sperma en werd door mijn ouders op de natte droom voorbereid.
Zo met 11 en 12 jaar, groep 7 tm 1e brugklas had ik ze regelmatig, zeg 1x p maand. Eerst werd ik alleen maar wakker met een natte onderbroek of een nat laken! (ik slaap het liefst naakt) Het was niet zo veel sperma en ik sliep daarna wel weer in.

Maar al met begin 11 jaar droomde ik dat ik seks had, of masturbeerde! Eerst dat ik seks had met oudere meisjesn (zonder gezicht!) later met vriendjes. Ik raakte wel heftig wakker omdat het zo echt leek! Soms ook schokkend, dat ik de juf neukte of een mooie jongen dwong en in zijn gezicht spoot! Ook heb ik mezelf een keer zien aftrekken en klaarkomen als kind met een volwassen lichaam, net of ik erboven hing maar het tegelijk ook beleefde! Met mijn vader kon ik het er wel over hebben als ik erg geschrokken was.

Eigenlijk heb ik er geen moeite mee en vind ik het wel fijn als ik er een beleef! Het is soms wel beschamend als je een natte droom hebt als je logeert! Nu geef ik ook meer sperma als toen ik 13 was. Als ik op sportkamp was of een schoolkamp. Ik heb het niet meer zo vaak. Ze zeggen wel dat als je gaat masturberen dat het dan over gaat. Ik heb alleen een erg sterke spermaproductie. Ik heb meer het idee dat je die dromen krijgt als je in je hoofd met seks bezig bent. Verliefd bent, of geil, of problemen met je vriend/vriendin idk. Want ik kom best wel vaak klaar.

Ik droomde wel eens dat ik verschillende keren achter elkaar kwam. Ik voelde zelfs het sperma! Maar toen ik wakker werd, was ik helemaal droog! (Ik was toen 12 jaar en ik kon toen helemaal nog niet achter elkaar klaarkomen!) Ook heb ik gedroomd dat ik een jongen verkracht heb! Op het eind moest hij huilen. (Ik ben worstelaar en ik denk dan dat dit belevenissen zijn die ik heb met mijn tegenstander! who knows) Ik zou zoiets zelf irl nooit doen! Ik moet altijd wel veel nadenken als ik zo'n droom heb gehad. Waarom droomde ik dit? En het bewijs is meestal wel het sperma. Gelukkig kon ik er dus met mijn vader wel over praten.

Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel M12G
Dank je voor je info...
Ik had een droom dat ik met iemand waar mee ik verkeering had en bij ons op school zat
Dat zij eest een beetje arrogant deed...
En toen zei ik dat ik geil was en toen kledde ze zich uit...
Tot zij ik wow.. ze zei je mag alles bij me doen... dus toen kledde ik me uit en nam ik haar...
Ik kwam binnen 5 sec klaar... en dat voelde ik ook...
Er kwam een kein beetje sperma uit mijn lul...

Het was een supper lekkere droom...

Moet ik dit aan mijn ouders vertellen
Hi JARI123,
Nee, Jari dat moet helemaal niet! Alleen als je het zou willen.
Maar je hebt privacy en je hoeft niets verplicht te vertellen hoor!
Ik was alleen zo ontzettend jong! en ik kon die vreemde gevoelens niet anders kwijt! Mijn ouders zijn erg lief!
Geniet! M12G
Is niet echt nodig. Je kan het vertellen als je wilt. Het is niet erg belangrijk, Elke jongen maakt dit een keer mee.
Dus kies het zelf maar. Maar ik zou het niet in detail doen.

Gr manmetAntwoord.
Weet iemand nog waar zijn droom over ging??
Niemand dus..
Nouja, aardig wat mensen onthouden dat niet...
Persoonlijk kan ik er ook niets meer van herinneren, maar zo belangrijk is dat ook niet.
Ik begon met masturberen voordat ik een natte droom had...
Mijn eerste ging over een klasgenoot van me, dat was toen het enige meisje die ik kende die een goed lichaam had dus ging mn droom eigen vanzelf over sex met haar.
Hey Jari123,

"Moet ik dit aan mijn ouders vertellen?"
Nee dit hoeft natuurlijk niet, alleen als jij dit wilt. Het kan dan wel zijn dat je ouders er dan een gesprek van maken en er meer informatie over willen.


MVG
KinderTosti

Reageer