Vraag

nageroepen

  • 20 September 2019
  • 5 reacties
  • 674 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hoi,
Ik ben Maartje,
Vandaag op school ben ik nageroepen door een jongen en hij zei; hey lekker ding!
Ik zei hoi, maar ik heb niet gezien wie het was, want ik was een spelletje aan het doen met wat meiden! Maar het ding is dat er nooit wat tegen mij wordt gezegd door jongens.

Hoe nu verder?

5 reacties

hoi,
laten we beginnen bij het begin

als ik het goed begrijp was je een spel aan het doen met je vriendinnen, toen oppeens iemand ''hey lekkerding'' naar je riep?
hierop antwoordde je ''hoi''

nou direct even wat vragen:
  1. hoe oud ben je?
  2. weet je door wat voor leeftijdscategorie de jonge had die dat naar jou riep?
ik help je graag verder als je dat wilt, ik sta altijd open voor vragen
Reputatie 1
Badge +1
hoi,
laten we beginnen bij het begin

als ik het goed begrijp was je een spel aan het doen met je vriendinnen, toen oppeens iemand ''hey lekkerding'' naar je riep?
hierop antwoordde je ''hoi''

nou direct even wat vragen:
  1. hoe oud ben je?
  2. weet je door wat voor leeftijdscategorie de jonge had die dat naar jou riep?
ik help je graag verder als je dat wilt, ik sta altijd open voor vragen

Ik ben 13 en hij denk ik ook.

Fijn dat je me wil helpen. Ik rende langs hem heen en zag hem niet later hoorde ik van mijn vriendinnen dat hij even oud als ik was
Oei dat is altijd lastig
Misschien dat het eng is (wat ik zelf ook eng zou vinden) maar je zou als je hem ziet hem er misschien mee kunnen confronteren
Of je zou misschien op een manier zijn Instagram of Snapchat of iets dergelijks kunnen opzoeken en hem via daar aanspreken.
Hoeft niet eens vijandig te zijn, je kan ook gewoon zeggen van "dankjewel maar waarom riep je t eigenlijk"

Heyy, was de jongen met meerdere jongens? Het kan dan zijn dat hij misschien stoer wilde doen voor z’n vrienden. Weet je wie de jongen is? Dan kan je misschien vragen waarom hij het deed en of hij je ook echt leuk vindt. Als hij het echt vaker doet en je vind het vervelend kan je vragen of ze stoppen en anders loop je gewoon weg. 

Hopelijk heb je hier wat aan! Liefs, Naira193 xxx:heart:

Hallo Naira193 :)

@Naira193 , heb je niet door dat deze reactie van 6 maanden geleden is? Ik denk niet dat zij meer reageerd dus ik raad je aan om te reageren op recentere topics.

Reageer