Naar de hoeren gaan

  • 22 March 2015
  • 65 reacties
  • 10634 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal

Ik heb er lang over zitten nadenken maar ik denk dat ik de stap maar moet zetten. Ik ben van plan om deze zomer een treinreis te maken naar Amsterdam en om dan de Rode Lichten te bezoeken. Ik neem €50,- mee.

Ik wil van mijn maagdelijkheid af. Ik weet wel dat ik geen vriendin kan krijgen, anders was het al lang gebeurd. Ik schaam me er eigenlijk al best voor dat ik al te laat ben, in de zomer zal ik 16,5 zijn, maar ik kan dit echt niet langer verdragen. Er zijn geen meiden die me willen helpen en dit lijkt me de enige logische oplossing dan.

Maar ik ben er niet helemaal zeker van en ik denk dat er veel mensen zijn die zullen zeggen dat het een slecht idee is, ook jullie. Maar wat zijn dan jullie argumenten? Dat ik "heus wel eens" een vriendin zal vinden? Nou zorg er dan maar voor 1.

Qua uitstraling kan ik makkelijk zeggen dat ik over de 20 ben. Ik ben lang, lelijk (ook al zouden meiden zeggen "knap"; zou wel een leugen zijn!).

Dus wat is jullie mening? Goed idee? En zo niet, wat zijn dan enige logische argumenten om te zeggen dat het geen goed idee is?

- Lol

65 reacties

Waarom wil je persé ontmaagd worden?
Ik ben er zelf misschien over na aan het denken om voor het huwelijk geen seks te hebben.
Je mag het natuurlijk helemaal zelf weten, persoonlijk zou ik eigenlijk willen dat mijn eerste keer met een speciaal iemand is. Maar dat is voor iedereen anders. Als je wilt, ga ervoor ;p.
kerel je hebt ouders of vrienden toch? praat met hun.

en kom op man wtf maakt het uit of je nou maagd ben of niet jongens die lulle dat ze al neuken fijn voor hun man.
je moet zorgen dat je geen mee loper bent blijf je zelf 16jaar nog vet jong je hebt nog heus wel meisjes en jongens die nog maagd zijn.
het is neit het einde van de wereld gewoon afwachten, wil je nou echt dat een **** die 1000 mannen heeft gehad jou dat zei jou eerste moet zijn?.

en het is van af 18 jaar je komt er niet in id moeten ze jou verplicht vragen.

let niet zoveel op seks zou liever genieten man nu het nog lekker kan seks is niet alles.
Jeetje wat ben jij wanhopig. Als ik jou was zou ik echt wachten hoor, ik heb echt liever een vriend die het nog nooit gedaan heeft dan een vriend die 1x stiekem naar de hoeren gaat. 
Heb je het echt gedaan? Hoe was het?

greetz 
Ik zou het niet doen ik d8 ook dat ik lelijk was en Miss ben ik dat ook wel mr ik ben er achtergekomen dat er best veel mensen zijn die op me vallen en als ok lelijk ben vallen ze dus op m'n karakter en dat kan dus ook bij jou
ik ken mensen die 50 zijn en nog maagd zijn , ik ken iemand heel persoonlijk die pas zijn eerste keer sex had op zijn 27e dus er is niks om je voor te schamen .
als je graag een vriendin wilt moet je misschien een nieuwe hobby/sport nemen of lekker praten tijdens het uitgaan .
het lukt je dsan echt wel . succes
Hoi, weer een update.

Ik ben nooit gegaan, maar dit topic is gestart in maart 2015. In oktober 2015 besloot ik eigenlijk pas definitief het niet te doen. Ik heb dus nog best lang met dit idee rondgelopen en echt, het had niet veel gescheeld of ik had het gedaan.

Ik heb nu een relatie sinds een maand met een meisje uit een ander land (Nederlandse meiden en ik klikken gewoon niet, daar heb ik me al heel lang geleden bij neergelegd). We proberen ervoor te zorgen dat ze deze zomer naar Nederland komt zodat we mijn ontmaagding dan kunnen regelen (17,5 vind ik echt te oud maar oké). Ik hoop dat die relatie tot de zomer zal aanblijven. Ik weet dat ik een slechte vriend ben, maar zij lijkt tevreden te zijn, dus ben ik dat ook.
@LOL ben je ons in dit berichtje hierboven nou (tussen de regels door) aan t vertellen dat jouw geplande ontmaagding de enige reden is dat je die leuke vriendin hier naar toe laat komen of is dat gwn mijn slechte kant die dat leest. Als het niet zo is dat ze alleen daarvoor komt dan bied ik je hierbij alvast mn excuses aan en natuurlijk wens ik je (in alle gevallen) een fijne tijd met haar toe.
Lees ik nou goed dat je een leuke meid uit het buitenland helemaal hier heen laat komen, je vriendin btw, en dan 'je ontmaagding gaat regelen'
Misschien wil ze nog geen eens sex met je en doe maar chill met je ontmaagding hoor sommige hebben het op hun 12e anderen op hun 15e maar ook op je 20e
Maar wel leuk dat ze voor je in Nederland komt, hopelijk alleen niet voor de sex
Oké dat is ondertussen alweer uit en ik ben weer wanhopig. Het concept van dit topic houdt zich veel bezig in mij.
Zie je meisjes dan als een soort seks object?
Jij staat totaal verkeerd in het leven. Jij ziet seks als iets heel groots.

Ik persoonlijk vind het nogal raar dat mensen van 12 ontmaagd worden vandaag de dag. Daarbij ben je nog niet zodanig oud dat je je druk moet gaan maken hoor, je scoort echt echt echt wel.
Ik wil je meegeven dat je niet alles om seks moet laten afhangen, want ik merk dat je er wel heel veel over na denkt. Het is fout om een relatie te nemen zodat je ontmaagd kan worden. Zo hoort het niet. Jij hoort iemand te vinden die lief voor jou is net als jij voor haar(of hem natuurlijk) en jullie hebben het meer dan gezellig samen. En seks komt daarbij kijken ja, maar laat niet alles er van af hangen..

stop gewoon met druk maken en doe wat je leuk vindt in het leven. het komt allemaal vanzelf.
Drm
en al gewipt?
Badge

Jo mischien een erge late reactie en ik heb ook niet alles gelezen, maar ik ben al 18 jaar en nog steeds geen sex ik droom ervan ik trek me vaak af en zoek op internet naar een sexdate site raden jullie het af of juist gewoon doen ?

Reageer