Naar de hoeren gaan

  • 22 March 2015
  • 65 reacties
  • 10713 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal

Ik heb er lang over zitten nadenken maar ik denk dat ik de stap maar moet zetten. Ik ben van plan om deze zomer een treinreis te maken naar Amsterdam en om dan de Rode Lichten te bezoeken. Ik neem €50,- mee.

Ik wil van mijn maagdelijkheid af. Ik weet wel dat ik geen vriendin kan krijgen, anders was het al lang gebeurd. Ik schaam me er eigenlijk al best voor dat ik al te laat ben, in de zomer zal ik 16,5 zijn, maar ik kan dit echt niet langer verdragen. Er zijn geen meiden die me willen helpen en dit lijkt me de enige logische oplossing dan.

Maar ik ben er niet helemaal zeker van en ik denk dat er veel mensen zijn die zullen zeggen dat het een slecht idee is, ook jullie. Maar wat zijn dan jullie argumenten? Dat ik "heus wel eens" een vriendin zal vinden? Nou zorg er dan maar voor 1.

Qua uitstraling kan ik makkelijk zeggen dat ik over de 20 ben. Ik ben lang, lelijk (ook al zouden meiden zeggen "knap"; zou wel een leugen zijn!).

Dus wat is jullie mening? Goed idee? En zo niet, wat zijn dan enige logische argumenten om te zeggen dat het geen goed idee is?

- Lol

65 reacties

Later als je wel een vriendin hebt, zou ze vast over je 1e x iets willenweten.. Wat zeg je ddan? En je vrienden wat denken de mensen op school? En oja je OUDERS die zullen zich doodschamen natuurlijk. Lijkt muj dus n slecht idee. En trouwens met 16.5 maagd zijn is zo slecht nog niet. Eerder n goed teken , dat je noet mt ieder wijf dat je kan krijgen in bed duikt toch?
Btw ik zou me zwaar kut voelen als k drachter kom dat de eerste x van mn vriendje met n **** was . omdat hij geen maagd meer wou zijn. Wacht op t goede moment t goede meisje. En laat jezelf Dan meegaan in jullie flow. Dan komt de beste sex vanzelf ;)

Xx luna
Ik heb geen vrienden en mijn moeder zou het prima vinden als ik het met een gore oude vent zou doen, zij dramt er iedere dag op aan dat ik geen vriendin kan krijgen en dat dat slecht is en gá zo maar door. En wat mensen op school van me vinden interesseert me 0,0 %.

Wat heb ik verder te verliezen dan?

Je begrijpt hopelijk dat ik het echt niet serieus neem wat je zegt over wat mijn vriendin er later van zou vinden. Ik kan nooit een vriendin krijgen.

En ik bedoel lees eens de topics hier door, iedereen die jonger is dan mij is al ontmaagd en ik schaam me echt dood. Volgens mij is 3/4 van mijn klas ook al ontmaagd. Zou er niet van verbaasd zijn in ieder geval.
Ik weet dat jij er zo over denkt, maar bekijk het iss vanaf mijn kant. War alss er wel een meisje in je leven komt?
Ik weet dat jij er zo over denkt, maar bekijk het iss vanaf mijn kant. War alss er wel een meisje in je leven komt?

Ja wie dan? Wat moet ik dan vanaf jouw kant bekijken? Wil jij je kandidaat stellen?

Haha denk het niet... en zo zit het precies met iedere meid. Het gaat me echt nergens toe brengen als ik stil blijf zitten en dan ga hopen op een zogenaamde liefde, dat gaat helemaal nooit gebeuren. En ik hoef geen eens een relatie, de meeste meiden vind ik kinderachtig of vinden mij saai/chagrijnig/ga zo door. Wat heb ik daar dan aan?
haha je vraagt me kandidaat te stellen> nou oke dan, maar we mogen geen gegevens uitwisselen dus tja

ik bedoelde met vanaf mijn kant bekijken: wat nou als jij dat meisje ff bent he, je hebt n leuke vriend. en op n avond lekkeer knus hebben jullie het over jullie eerste x. zij haar verhaaltje gedaan nu ben jij aan de beurt, en dan. ja uh k ben bij de hoeren geweest. het kan maar ik perssonlijk vind het een beetje not done. en ik ken je niet, maar je lijkt me best aardig hoor! maar als je zoals je zecht echt geen relatie hoeft.. oke het is joun keus *-*  
Ja ik begrijp op zich wel dat het als een teleurstelling kan aan komen, maar is het niet ook een teleurstelling voor mij om te horen dat zij wel iemand had waarmee ze het goed kon vinden en dat het bij haar wel op een romantische manier ging? Het zou dan helemaal beschamend zijn als ik moest vertellen dat ik er nog helemaal geen ervaring mee heb... Het is inderdaad not done. 😕 Het zou dan beter zijn om maar wat te verzinnen.

Ik vind het lief om te lezen dat je me aardig vindt. 🙂 Dat maakt me dag wel beter. Ik wil heel graag een relatie, maar de meeste meiden willen geen relatie met mij. Ja, wat kan ik dan nog doen?
hey
je lijkt mij ook wel aardig..
zullen wij ook snel uitwisselen? miss kunnen we elkaar leren kennen en vrienden worden?.. 🙂
Er zijn heel wat mensen die op die leeftijd nog geen seks hebben gehad.

het grootste wanargument van jou is toch wel dit:
in de zomer zal ik 16,5 zijn


Als je alleen seks wil hebben om dat te kunnen zeggen ik heb seks gehad, moet je het niet gek vinden dat meiden niks met je willen.
Jij ziet ze dan als een seks-object. Want jij wil een vriendin zodat je geen maagd meer bent.
En als je ooit is een vriendin krijgt als je 20 bent, en die aan jou vraagt of je maagd bent, ga je dan ook echt zeggen Nee, ik ben door een prostitue ontmaagd?
Ik vind dat je dat dan ook wel moet doen als je zo nodig wilt gaan maar het is jou leven en jou geld.
Dus doe wat je niet laten kan
precies, ik denk niet dat dit je kans op een vriendin groter maakt.... En het geheim houden is ook vervelend. Je kunt het denk ik beter niet doen...
Ik weet dat we in de 21e eeuw leven maar sinds wanneer is maagd zijn op je 16e laat? Ik vind het heel normaal om dan nog maagd te zijn. En meisjes gaan je inderdaad niet leuk vinden als je ze vraagt om seks met je te hebben (dat haal ik tenminste uit de woorden "er zijn geen meiden die me willen helpen").

Ik zou niet naar de hoeren gaan en gewoon geen seks hebben tot je een vriendin hebt. De eerste keer zou een mooi iets moeten zijn in plaats van dat opdringerige gedoe.
Ik zie nou ook op een ander topic dat je hebt gezegd "Ik kan niet eens een vriendin vinden die me van mijn maagdelijkheid af wil helpen". 
Hier heb ik gewoon geen woorden voor. Als je een alleen een meisje zoekt puur om je van je maagdelijkheid af te helpen vind ik het niet gek dat ze dat niet willen. Je hoort meisjes niet als lustobject te gebruiken, mijn god zeg. Een relatie is meer dan dat, gebruik geen onschuldig meisje puur als lustobject.
Je hoort meisjes niet als lustobject te gebruiken, mijn god zeg. Een relatie is meer dan dat, gebruik geen onschuldig meisje puur als lustobject.

Hier ben ik het helemaal mee eens!
+1
En als je zelf zegt ik ben lelijk,,
(Okay ik zeg dat ook tegen mezelf maar ok.)
Straal je dit ook uit.
En wat is er zo erg aan maagd zijn...
(Okay ik ben misschien wat jong)
Maar ik zou het verschrikkelijk vinden een vriendje die naar de hoeren is gegaan om van zijn maagdelijkheid af te komen.
Je komt heus wel de ware tegen 🙂
Seks is iets bijzonders, om te doen met iemand van wie je houdt. Ik ben zelf 17 en ook nog maagd, en ik wil wachten tot ik een relatie heb en dat ik echt het gevoel heb dat diegene ook heel serieus in de relatie staat. Ik ben dan wel een meisje maar ik zou zoiets nooit doen. Het is iets wat je uit liefde moet doen, niet uit lust.
Ik vind jullie tegenargumenten niet sterk genoeg. Ik wil juist naar de hoeren gaan omdat ik geen vriendin kan krijgen die me wil helpen. Ik "geloof" niet in liefde, dat is niet voor mij weggelegd. Als dat wel zo zou zijn had ik echt allang een vriendin gehad dus dat is gewoon onzin.

Het enige wat ik in dit topic lees is dat ik wel een vriendin kan krijgen. Nou zorg er dan voor 1. En als je dan zegt dat dat belachelijk is dan vind ik het echt dom dat ik dat continu lees, want dan is het blijkbaar toch minder voor de handliggend.

Mijn besluit begint steeds meer vast te staan om in juli naar Amsterdam te gaan. Al die onzin van dat zogenaamd schamen achteraf is flauwekul, voor wie zou ik me schamen? Voor mezelf? Omdat ik zelf initiatief neem? Als ik ooit een vriendin krijg is het 99 % zeker dat zij al seks heeft gehad op een zogenaamd leuke manier, dus waarom zou ik dan moeten zeggen dat ik niks kan krijgen?

Ik ben echt pissed off. Ik had het hier vandaag met mijn psycholoog over en die kwam met dezelfde onzin. In dit land is alles verpest waaronder ook dit.
Seks is uiteindelijk voor de liefde, om samen iets moois te krijgen, een kindje. Als je jong bent hoef je echt nog geen kinderen, maar toch blijft het iets wat voort komt uit liefde. 
Ik wil juist naar de hoeren gaan omdat ik geen vriendin kan krijgen die me wil helpen. Ik "geloof" niet in liefde, dat is niet voor mij weggelegd. Als dat wel zo zou zijn had ik echt allang een vriendin gehad dus dat is gewoon onzin


Ik ben bijna 18 en ik heb nog nooit een vriendin gehad (qua verkering ) en zo zijn er nog vele met mij, dus dat argument is ongeldig.

Het enige wat ik in dit topic lees is dat ik wel een vriendin kan krijgen. Nou zorg er dan voor 1

Een vriendin bel je niet ff naar een nummer toe met doe mij maar ff 1 vriendin. Dus wij kunnen daar niet voor zorgen, dat moet jij doen!

[quote]Mijn besluit begint steeds meer vast te staan om in juli naar Amsterdam te gaan[quote]
Doe wat je niet laten kan, ik zal je niet tegenhouden. Als jij er plezier indenkt te hebben Ga dan en laat je ontmaagden.

Weet echter niet of je er naar binnen mag aangezien je nog geen 18+ bent..
Seks is uiteindelijk voor de liefde, om samen iets moois te krijgen, een kindje. Als je jong bent hoef je echt nog geen kinderen, maar toch blijft het iets wat voort komt uit liefde. 

En ik hoef geen kinderen. Ja ik wil wel kinderen, maar ik zou een slechte vader zijn dus het is geen goed idee.

En ik ben er zeker van, ik zie het als een feit, dat liefde en seks los staan van elkaar. Seks is een beestachtige dwang terwijl liefde is voort geëvalueerd door de mensheid. Alle meiden zijn oninteressant, onvriendelijk etc. dus nee dank je, geen relatie.
Seks kan ook liefdevol zijn, dat hoeft niet allemaal zo hard. 
Mijn besluit begint steeds meer vast te staan om in juli naar Amsterdam te gaan

Doe wat je niet laten kan, ik zal je niet tegenhouden. Als jij er plezier indenkt te hebben Ga dan en laat je ontmaagden.

Weet echter niet of je er naar binnen mag aangezien je nog geen 18+ bent..


Ze hoeven niet te weten dat ik geen 18 ben. Ik zie er slecht uit dus ik oog ouder.
Hee, ik zou het n eer vinden als die jongen t nog nooit heeft gedaan, en wiij zijn t van plan 🙂 en daarom wacht ik ook todat ik bijna zeker weet dat ik sws verder wil met diegene voordat k het bed induik. En btw. Prostituees zijn over het algemeen pittig duur, respect voor wat ze doen hoor. Maar om dat ff te betalen, mweh dat weet k zozeker nog niet. En ik las dacht ik in een van je (vele) 😉 andere reacties of t was 1 van je topics, dat je door n depressie bent
Gegaan? Ik vind dat heel knap van je! Dat zegt ook wat over iemand hoor. Jij bent een doorzetter, je geeft niet snel op. Als t tegenzit okejammer dan, laat t bezinken enn weer door. Dat lukt noet iedereen, en als je je nogeens down voelt denk aan de mensen die van je houden ik, familie, vrienden en vele andere gebruikers van dit forum. en oja, ik zou t leul vinden gegevenns uit te wisselen maar dat mag niet *-* uhg

xx me
Hee, ik zou het n eer vinden als die jongen t nog nooit heeft gedaan, en wiij zijn t van plan 🙂 en daarom wacht ik ook todat ik bijna zeker weet dat ik sws verder wil met diegene voordat k het bed induik. En btw. Prostituees zijn over het algemeen pittig duur, respect voor wat ze doen hoor. Maar om dat ff te betalen, mweh dat weet k zozeker nog niet. En ik las dacht ik in een van je (vele) 😉 andere reacties of t was 1 van je topics, dat je door n depressie bent
Gegaan? Ik vind dat heel knap van je! Dat zegt ook wat over iemand hoor. Jij bent een doorzetter, je geeft niet snel op. Als t tegenzit okejammer dan, laat t bezinken enn weer door. Dat lukt noet iedereen, en als je je nogeens down voelt denk aan de mensen die van je houden ik, familie, vrienden en vele andere gebruikers van dit forum. en oja, ik zou t leul vinden gegevenns uit te wisselen maar dat mag niet *-* uhg

xx me


Hoi Luna

Bedankt voor je lieve berichtje. Het doet me weer een beetje beter voelen. :P

Een prostituee hanteert meestal €50,- maar het kan ook meer of minder zijn. Nou ja, ik ben ondertussen 16 dus ik heb wel een paar honderd euro aan spaargeld. Daar zou het niet aan moeten liggen.



Ja ik heb een zeer grote depressie, maar het is nog erger geweest vroeger. Het schommelt nu een beetje. Ik ben blij dat ik me er niet door van kant heb laten maken, maar het is soms nog zeer zwaar.

Helaas heb ik geen goed contact met familie en heb geen vrienden en heb momenteel ruzie met een paar andere forumgebruikers, dus qua dat soort contacten zit het niet allemaal mee. Maar het raakt me hart dat je om mij geeft !

Dikke knuffel van
- Lol
En trouwens, ik heb 1 vriendje gehad, 2jaar lang. Het is uit maar. Die relatie was echt, de liefde was er. We hielden van elkaar, op een aparte maar lieve manier. En nu is dat alles kapot. Ik kan hier nog merr tranen om vuil maken, of ik ga door. Ik heb gekozen om door te gaan. Ik ga op me 17 afstuderen VMBO en dan een vooropleiding van 3 jaar ong. Volgen om vervolgens een reis naar amerika te maken (alleen) en te gaanwerken, bij de politie. Eerst ooknog daarvoor n opleiding doen, haha. En als ik mn 'soulmate' ontmoet oke prima, maar zo niet.well u know what they say: the show must go on. Dus wat er ook gebeurd dit is wat ik ga doen. Ik ben niet meer verdrietig om wel of geen vriend. Ik zie het wel en anders maar niet.

xx mij
haii,
ik vind het heel erg jammer dat je geen goed contact meer met familie hebt,
maar natuurlijk geef ik veel om je! Dikke knuffel met hele dikkke zoen terug voor jou :)

het klopt idd dat alle prostituees weer n andere prijs hanteren, in de avond en nacht is het ook duurder geloof ik..

en hee , alle meiden zijn oninterresant en onvriendelijk, etc. dus daarom geen relatie?
nu ben ik n beetje beledigd hoor haha,

xx
Als je alle meiden onintressand vindt wat zoek je dan??

Reageer