Skip to main content
Vraag

Naar billen kijken…

• August 5, 2025
  • 16 reacties
  • 1171 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Vind jullie meiden het erg als jongens naar jullie billen kijken?? Bv als jullie een legging aan hebben of bikini ofzo??? En wat doen jullie dan als je een jongen ziet kijken???

16 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 5, 2025

Ik let er niet op. Dus is oké denk ik. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img

Ikzelf vind het altijd wel geil als jongens dat doen maar niet bij veel jongere meiden😁

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 5, 2025

Ik heb geen opvallende billen maar als jongens ernaar willen kijken, doen ze maar.  

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 5, 2025

Er valt bij mij weinig te zien dus ze kijken maar als ze er maar niet aankomen .

Daar hebben ze ogen voor gekregen om mee te kijken 

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 5, 2025

Ligt eraan hoe ze kijken en hoe oud ze zijn maar ik zou me waarschijnlijk wel oncomfortabel bij voelen sinds ik 12 ben

• August 6, 2025

@Jaaa15  sorry ik ben een jongen. Maar veel meisjes en meiden kleden zich er wel naar dat wij jongens wel ‘moeten’ haha🤣🙈

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Hier ben ik het niet mee eens ​@Aubien, het is altijd een keuze om te kijken.

Sommige mannen/jongens zeggen het zelfde over verkrachting, dat de manier waarop vrouwen kleden, ze wel 'moeten'. En dan is dat wel op een ander level, maar het komt op het zelfde neer vind ik. Niemand vraagt er om, om bekeken of verkracht te worden. Maakt niet uit hoe iemand zich kleed, dat geeft nog steeds niet iemand het recht om ongevraagt aan iemand te zitten. Of heel doordringend te kijken.

Een kleine sneak peak, vind ik anders, maar echt staren kan onbeschoft overkomen. Ligt er ook aan hoe oud je bent vind ik. Ik vind het helemaal ongepast als iemand van 30-40+ naar een meisje van 12 zit te staren alsof ze een snoepje is. Dat is gewoon creepy. 

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 7, 2025

Goed gezegd wat hier staat klopt helemaal niemand vraagt er om bekeken of verkracht te worden .

Hier kunnen veel jongens nog wat van leren van deze tekst 

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hallo (ik ben alleen wel een jongen)

Ik vindt het oprecht niet kunnen als jongens naar de billen van meiden kijken. Er zit natuurlijk wel verschil in kijken. Als er lang wordt getuurd wordt vindt ik dat niet kunnen. In een rondblik of werk vindt ik het wel kunnen. Ik werk bij een bedrijf waarbij ik bij mensen de gordel bij hun middel, navel en kont moet controleren dat is dan anders natuurlijk. Hier is het natuurlijk ook verboden om seksuele handelingen uit te voeren. Maar terug komend op de vraag ik vindt het niet kunnen.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Gewoon een nieuwsgierige vraag, want ik ken niet veel jongens die dit niet vinden kunnen, de meeste vinden het wel geil. Wat vind je hiervan als je bijvoorbeeld een meisje leuk vind? Vind je dan wel dat je naar haar billen mag kijken, of vind het het dan nog steeds niet kunnen?

xx liefs Wolf 🐺

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Gewoon een nieuwsgierige vraag, want ik ken niet veel jongens die dit niet vinden kunnen, de meeste vinden het wel geil. Wat vind je hiervan als je bijvoorbeeld een meisje leuk vind? Vind je dan wel dat je naar haar billen mag kijken, of vind het het dan nog steeds niet kunnen?

xx liefs Wolf 🐺

Goede vraag maar ik vindt het nog steeds niet kunnen. Ten eerste vindt ik dat je iedereen met respect moet behandelen want stel ik draai het om en een meisje zit steeds in de richting van mijn penis te kijken zou ik dat ook niet fijn vinden. Ten tweede het kan voor sommigen zeker geil zijn maar dan hoor je naar mijn mening toch echt een beetje fatsoen te hebben en je te kunnen inleven. Ten derde als ik iemand echt heel leuk vindt dan hoort het alsnog niet tenzij ik er een relatie mee heb natuurlijk.

Gr. Ikweetgeennaampje

• August 9, 2025

@Wolf  ik heb het ook niet over uitgebreid staren of zo maar gewoon in het voorbij  lopen. Ik kijk hun ook niet na en draai me ook niet om ofz. En over verkrachting heb ik het al helemaal niet. Maar ik zie gewoon meisjes en meiden en vrouwen die wel HELE korte broekjes aan hebben, broekjes die nog niet eens ‘pijpjes’ hebben. Maar ook een soort van superstrakke ‘sport’outfit aan hebben  waar je gewoon kunt liplezen aan de voorkant en waar je overduidelijk de tepels kunt zien. En soms ook bij andere kleding duidelijk kunt zien dat ze geen ‘ondergoed’ aan hebben. Dan kun je mij niet wijs maken dat ze er zelf niet ‘een beetje’ om vragen dat ze ‘na’gekeken worden

• August 9, 2025

@Wolf  ik heb er dus totaal geen kwade bedoelingen bij maar dat is wat ik soms zie en hoe ik erover denk

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 9, 2025

Goede vraag maar ik vindt het nog steeds niet kunnen. Ten eerste vindt ik dat je iedereen met respect moet behandelen want stel ik draai het om en een meisje zit steeds in de richting van mijn penis te kijken zou ik dat ook niet fijn vinden. Ten tweede het kan voor sommigen zeker geil zijn maar dan hoor je naar mijn mening toch echt een beetje fatsoen te hebben en je te kunnen inleven. Ten derde als ik iemand echt heel leuk vindt dan hoort het alsnog niet tenzij ik er een relatie mee heb natuurlijk.

Gr. Ikweetgeennaampje

Interessant standpunt, en ik ben het met je eens. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden. 

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 10, 2025

Hey, onbewust kijk je altijd naar elkaar denk ik. En dat is dus ook normaal maar echt loeren en lang blijven kijken is onfatsoenlijk.  Ook als je iemand leuk vind mag je natuurlijk wel even kijken maar niet lang naar 1 deel van iemand denk ik.  Het is erg oncomfortabel als je je uitgebreid bekeken voelt weet ik zelf. Niet doen zou ik zeggen. Mijn vriendin en ik (hebben dus verkering) kijken wel soms heel bewust naar elkaar en in zo'n  lief moment zeggen we ook wat we mooi en leuk vinden aan elkaar maar dat is dan in de relatie en wederzijds. Dan is het wat anders natuurlijk. Maar dat je iemand ziet en dan onbewust weet dat je iemand mooi vind qua bouw is niet erg vind ik. Kun je eig ook niets aan doen. Maar hou het netjes en kort. Althans dat is mijn mening 😊

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 11, 2025

Hey, gewoon niet doen. Ik snap dat pubers soms er niks aan kunnen doen, maar als je het door heb probeer gelijk te stoppen. Het is niet fijn voor de ander en gewoon raar eigenlijk.

Groetjes Lupus