Skip to main content

naaktstrand proberen

• August 15, 2025
  • 6 reacties
  • 537 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 14 en wil een keer een naaktstrand proberen heeft iemand tips want io heb echt geen idee en alleen lijkt me ook kut. Tekst verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. regel 4. 

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 15, 2025

Hoi ​@1emand,

Als je 14 bent, mag je nog niet zelfstandig naar een officieel naaktstrand zonder begeleiding van een volwassene, en het is ook niet verstandig om daar alleen heen te gaan. Niet omdat er per se iets engs aan naaktstranden is, maar daar komen meestal gewoon gezinnen en volwassenen die het fijn vinden om zonder kleren te zonnen of zwemmen. Omdat het om een volwassen omgeving gaat en er soms mensen kunnen rondlopen met verkeerde bedoelingen.

Als je echt nieuwsgierig bent naar hoe het is, zou je het alleen veilig kunnen proberen als je met een ouder, verzorger of een vertrouwde volwassene gaat die weet dat je dit wil proberen, je kiest voor een officieel erkend naaktstrand en niet zomaar een afgelegen plek, en je er van tevoren over praat zodat er duidelijke afspraken zijn en jij je veilig voelt. Onthoud dat je nooit iets hoeft te doen waar je je ongemakkelijk bij voelt, en dat er helemaal geen haast is, dit kan later ook nog, als je ouder bent en meer vrijheid hebt.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 15, 2025

Volgens mij is het gewoon legaal

• August 16, 2025

@1emand  Voor de eerste keer zal het wel spannend voor je zijn. Ga er niet vanuit dat je een hele berg aan leeftijdsgenoten tegen komt. De meeste zullen ouder zijn. Als je een goede vriend/vriendin hebt die mee wilt is dat natuurlijk altijd leuker en gezelliger. Je kunt altijd beginnen bij een rustig plekje meer bij de duinen en als je meer en meer gewend raakt steeds meer richting de zee gaan. Voor een eventueel ‘veilig’ gevoel kun je misschien in de buurt van een stelletje of stelletje met jonge kinderen gaan liggen. En als je een stijve voelt opkomen draai je dan op je buik of gagel water in. Als je dit een aantal keren gedaan hebt wordt het steeds makkelijker voor je.

ps als 14 jarige mag je gewoon alleen naar een naaktstrand als je je maar aan de regels houdt.

Je kunt ook eens kijken op naaktstrandje.nl voor reviews voor naaktstranden bij jou in de buurt 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 16, 2025

Bedankt maar zijn er daar niet van die vieze mannen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 16, 2025

Heeft iemand nog ideeen van wat ik moet doen of meenemen enzo

• August 17, 2025

Het kan zijn dat je er op het verkeerde moment bent. Als 14 jarige zou ik een beetje in de buurt van een stelletje of gezinnetje gaan liggen. Is altijd beter en veiliger, en als je de zee in wild kun je ze vragen om even op je spullen te letten, is heel normaal op zo’n strand

onnodige quote verwijderd KT