Vraag

Naaktfots


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!
Ik ben een jongen van 14 jaar en ik zit met een probleem.

Ik ben nogal verslaafd aan naaktfoto’s sturen en chatten met jongens op een website. Daar zoek ik jongens en dan chat ik verder met ze op Snapchat. En dan gaan we naaktfoto’s sturen naar elkaar. Ik heb ze nog nooit Een sreenshot zien nemen maar toch ben ik er bang voor. Ik wil er ook mee stoppen alleen ik ben er verslaafd aan.

- Bericht is aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregels-

10 reacties

Hi Qwertyd,

ik weet niet of je ook op die site naakt voor de cam bent, want daar kunnen ze ook screenshots van maken en er zijn zelfs (gratis) programma's waarmee ze alles van hun scherm ongemerkt kunnen opnemen. Dus alle bewegende beelden.

Dus, denk er goed over na wat je doet. Zeker als je met je gezicht in beeld bent voor de cam.

Groetjes,
M&M's
Ik heb het een keer gedaan toen ging ik strippen voor allemaal mannen en toen zei een iemand dat hij me had opgenomen en dan online zou zetten. Maar dat was 2 of 1 jaar geleden
" ik verder met ze op Snapchat"
Een goede stap lijkt mij die App verwijderen en de site proberen te blokeren.
Dat laatste is wat lastiger, maar dan heb je iets wat je even bezighoudt.
als jij je fijn voelt bij het sturen van naaktfotos is dat prima, maar pak het slim aan, zorg dat je gezicht niet op de fotos staan en niks wat ervoor zorgt dat het herkenbaar is dat jij het ben, zo kunnen ze heel leuk de naaktfotos gaan lekker maar jou kunnen ze er niet mee schaden
de naaktfotos gaan lekken*
Menspersoon. Ik snap je wel en dat heb ik ook weleens geprobeerd maar toch wil ik ermee stoppen alleen het lukt gewoon niet het is een verslaving. Misschien nu wel want ik doe het nu een paar weken al niet meer
ja probeer het gewoon vol te houden want als je het echt niet wilt dan gaat dat gevoel er echt wel voor zorgen dat het niet meer gebeurd
Wat is precies wat je zo leuk vind aan een naaktfoto sturen?
Ik denk dat je dat eerst duidelijk moet hebben om het minder te doen
Begin anders eerst met minder mensen

Reageer