Vraag

naaktfotos gestuurd

  • 5 August 2020
  • 3 reacties
  • 677 Bekeken

Reputatie 1

Hallo 

 

net voegde een random jonge mij en hij vroeg om nudes ens hij stuurde ook, ik heb een soort van gestuurd maar zonder gezicht en helemaal niet veel ofs. Ik heb dit nooit eerder gedaan en voel me nu heel raar. Iemand ervaring ?


3 reacties

Hoi

 

‘t Is niet zo handig om naaktfoto’s te versturen. Je weet maar nooit waar ze terecht komen, en wie ze allemaal te zien krijgt. De foto’s die je verstuurd hebt zijn nu eenmaal in handen van die jongen, maar ik raad je sterk af om in de toekomst nog gelijkaardige foto’s te sturen. Ook als je “in ruil” foto’s ontvangt. 

 

Blokkeer de jongen die naaktfoto’s stuurde gerust. ‘t Is niet netjes om iemand te benaderen door middel van een naaktfoto. 

 

Gr. Kenshin

Het is op zich niet heel raar, best veel tiener doen dit wel eens. Of het handig is, is een de volgende vraag. Net zoals Kenshin, ben ik van mening van niet. Als je hem hebt verstuurd, ben je de totale controle kwijt over die foto. De jongen in kwestie kan hem screenen, doorsturen aan zijn vrienden laten zien, verspreiden op bijv. jouw school, naar je familie sturen (of je daar teminte mee chanteren. Zeggen dat hij dit allemaal gaat doen als jij er bijvoorbeeld niet meer stuurt zeg maar.)

Dus zoiets kan best wat vervelende gevolgen hebben. Oppasen dus. Ik zou dit niet nog een keer doen. Je kunt ook spannend met elkaar chatten zonder foto's.

Groetjess

Reputatie 4
Badge +1

Hey, 

 

In het vervolg zal ik geen naaktfotos meer Sturen. Zoals @Kenshin en @xLisa zeiden je weet nooit wat de persoon in kwestie kan doen met de fotos die je stuurt

 

En Wie weet heeft de persoon waarnaar jij fotos hebt gestuurd zijn fotos van internet gepakt

 

Kijk hier in het vervolg erg mee uit. Er kunnen erge dingen gebeuren zoals chantage of naaktfotos die door Worden gestuurd naar ouders school vrienden. Als je naar de verkeerde persoon naaktfotos stuurt

 

GrtZz

Reageer