naaktfotos en dickpicks

  • 25 March 2020
  • 6 reacties
  • 582 Bekeken

Badge

Ik ben verslaafd aan dickpixs sturen en dickpics/nudes van meisjes/jongens krijgen en ik vind dat zo leuk samen masturberen enz ben ik de eenigste?

 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit )


6 reacties

Hoi

 

Volgens mij ben jij zeker niet de enige die het spannend vindt om zulke foto’s uit te wisselen. Echter waarschuw ik je graag voor de risico’s die hiermee verbonden zijn. Zo zou je niet de eerste zijn die gechanteerd wordt om naaktfoto’s. Ook kunnen foto’s weleens bij mensen terechtkomen waarvan je niet wilt dat ze die kunnen zien. Probeer daarom je hoofd of andere zaken die jouw identiteit kunnen verraden, niet op de foto te plaatsen, en voorzichtig met elkaars foto’s om te gaan. 

 

Gr. Kenshin

Ik zou acuut stoppen ik heb al is meegemaakt dat alles gescreend werd want sommige telefoons kunnen dat zonder dat je het ziet en ben hier een tijd mee bedreigd 

 

als je het wilt blijven doen ZONDER GEZICHT

Badge

Ja ik stuur vaak gwn dickpic zonder spiegel ofz gwn dickpic

Naar wie wil je er een sturen?

Tip: stuur het niet naar meisjes in je klas want dat wordt in de kleedkamer laten zien en dan weten alle meiden het en van wie het komt. (Bij ons weet nu ook de gymdocente het want ze kwam kijken omdat er zoveel werd gegild)

Badge

hey. 

ik kan je wel helpen denk ik. ik heb een app waarmee je kan zien of iemand fotos van jou heeft bewaard/gescreend en je zelf fotos kan screenen zonder dat ze het weten. 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

 

Reageer