Skip to main content
Vraag

Naaktfotos

• December 17, 2025
  • 1 reactie
  • 425 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Deze is voor de meiden

Hoi meiden, mijn naam is Max ik ben 17 jaar en ik vind het heel leuk om naaktfoto's te nemen op snap. Als ik foto's stuur is dat natuurlijk altijd met toestemming van de meiden en nooit met gezicht. Ik wil nu wel beter worden in het nemen in deze foto's. Nu heb ik een paar vragen voor jullie over naaktfoto's:

1. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen vragen die bedoeld zijn om opgewonden te worden )

2. Is een foto van je abs of armen goed als soort voorspel voor het sturen van naaktfoto's?

3. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen vragen die bedoeld zijn om opgewonden te worden )

4. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen vragen die bedoeld zijn om opgewonden te worden )

5. Wanneer zou je een foto van een jongen zijn lul willen zien?

6. Hoe kan je een lul er mooier uit laten zien?

7. Wat doe je als je een dickpic krijgt?

8. Zou je zelf foto's sturen?

9. Zou je videos willen krijgen?

10.( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen vragen die bedoeld zijn om opgewonden te worden )

11. Hoe zou je het respectvol afsluiten?

Dat waren mijn vragen, ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven. Ik hoop dat ik jullie tips kan toepassen zodat ik betere foto's kan maken 😁

1 reactie

Big S
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 17, 2025

Grote S hier,

Ik denk dat dit niet het meest verstandigste is om te doen. Je kan de verkeerde treffen die het gewoon online gooit, en dus lekt. Dan zal heel Nederland zien wat jij daar beneden in de kuip hebt. 

Kortom, doe het niet met Jan en alleman. 1 persoon die je vertrouwt, waar je de liefde mee wil delen. Tuurlijk, maar wees voorzichtig 

Grote groeten Grote S