Vraag

Naaktfoto verstuurd en achteraf spijt

  • 24 March 2019
  • 2 reacties
  • 741 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste forumleden,

Ik ben 17 jaar en ik heb met een meisje op snapchat naaktfoto's uitgewisseld, erg stom van me.. ik vond het op het moment wel erg fijn maar heb nu spijt. Het erge is dat ik het meisje ken. We werken namelijk bij hetzelfde bedrijf, gelukkig wel een bedrijf waar ongeveer 30 mensen werken. Ik wil gewoon niet dat dit ooit gaat uitlekken, of zelfs erger dat mijn eventuele toekomstige relatie hier onder moet gaan lijden (of overdrijf ik nu heel erg?)

Hebben jullie tips wat ik nu het beste kan doen, de tijd terugdraaien gaat natuurlijk niet meer...

2 reacties

Ik heb zelf ook wel eens een naaktfoto gestuurd maar dat was naar iemand die ik niet kende. Mijn tip is: stuur haar een berichtje of vertel haar (wordt denk ik wel ongemakkelijk dan) of ze de foto(‘s) voor zichzelf kan houden of kan verwijderen.
Hoi

Zoals eyy zei, kan je het meisje vragen of ze met zorg met de foto's zou kunnen omgaan. Ik vermoed dat ze zal begrijpen dat je je hier zorgen om maakt. Als je het vermoeden hebt dat het meisje slechte bedoelingen heeft met de foto's, is het verstandig om hier iemand, bv. een familielid, over in te lichten.

Groetjes
Kenshin

Reageer