Vraag

naaktfoto terug sturen?

  • 16 February 2021
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste forum lezer,

 

Ik weet niet zo goed of dit een vraag of gesprek is. Maar hier komt het:

 

Ik heb een vriend op school. En we maken soms grapjes die oversekst zijn. Maakt on beide niet uit. Vindne we allebei grappig, want we zijn 15-jarige jongens. 

 

Ook weten we van elkaar dat we aftrekken. Nooit letterlijk tegen elkaar gezegd ofzo. Maar we weten beide wat jet is, maken er grapjes over etc. Spreek t voor zich.

 

Vandaag tijdens online les was de docent(vrouw) redelijk irritant. We appen vaak tijdens de les en hij appte mij een foto(je moet weten dat niet iedereen de camera aan doet) van zijn scherm met die vrouw, en daarvoor een lul. Ik kon get niet perfect zien, maar twas sws een piemel. 

Ik zag dat de zijkant was geblured,maar daar zat overduidelijk schaamhaar. De onderstaande tekst was: 

I know, ditkan niet, maar toch ff wraak nemen xd.

Dus ik vraag me nu af oftie me een foto van zn eigen lul heeft gestuurd of biet. Eigenlijk zou ik dat best eel geil vindne. Maar hij verwijderde de foto even later. En hij reageerd ook niet meer zo soepel.

 

Kweenie. Wat moet ik doen?

Kvind ht heel geil, kzou wel foto terugwillensturen, maar kweet niet zeker of zijn foot ook zijn lul is. En hij regeerd dus ook stroef.

 

Alvast bedankt. Kweet dus niet of dit vraag of gesprek is, maar je kan gwn reageren.

 

Groetjes!


1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Doe het maar niet, het is best wel ongemakkelijk om een piemel binnen te krijgen, hij de het wss doordat hij geil was, je weet ook nooit waar die foto van jou eindigt, dus als ik jou was zou ik je lul in je broek houden...

Reageer