Skip to main content

naaktfoto sturen?

• January 17, 2025
  • 10 reacties
  • 1212 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 13 en heb een soort van vriendje van 16. We sturen al foto’s via snap van onze stijve maar dan wel in onderbroek. Hij wil zonder , ik wil dat niet ! Is een foto van mijn kont zonder onderbroek veiliger?

akvast thxx

10 reacties

• Net nieuw
  • January 17, 2025

Ik zou doen waar je fijn bij voelt, je kunt altijd met diegene overleggen waar je grenen liggen, ik zelf stuur altijd naaktfoto's naar mijn vrienden, 

MVG, CM carwash

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Heb je hem wel eens in het echt gezien? 

Sowieso nee, nooit over het internet. Je kent de verhalen toch?!

Niet doen.

• January 19, 2025

Niet doen. “een soort vriendje” die je alleen online kent is waarschijnlijk iemand helemaal anders. Als hij met je live chat, en belt, en live showt, en antwoord op je vragen, dan wel. 

Maar dan nog zou ik dit NIET DOEN

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 19, 2025

Hey, je zegt het zelf al heel goed,  dat je dat niet wil! Dat is een goed standpunt. Houden zo en niet doen dus! 💪 Liefs Tover xxx

• January 19, 2025

Jij wil het niet dus dan moet je het ook zeker niet doen! Ken je hem ook in het echt of alleen via snap?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 19, 2025

misschien moet je eerst een foto van hem vragen en dan kijken hoe je er bij voelt, als je het goed vind voelen gwn doorgaan.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 20, 2025

doe het niet als je hem niet echt kent 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 23, 2025

Als je het niet wilt , moet je het niet doen.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Okee dus dit is echt belangrijk om te weten 😟. Je moet nooit foto’s sturen van jezelf waar je bijna naakt op staat, ook niet van je kont. Zelfs als je denkt dat die jongen het niet doorvertelt, kan het verkeerd gaan en dan kan iedereen het zien of opslaan.

Het is ook helemaal oké om nee te zeggen als je iets niet wilt. Niemand mag je dwingen iets te doen waar je je niet goed bij voelt. Je kan ook gewoon flirten of lol maken zonder naaktfoto’s, bijvoorbeeld met praten, grappige appjes sturen of tekeningen maken.

Dus gewoon jezelf beschermen en je grenzen zeggen, dat is het belangrijkste 💛.

xx liefs Wolf 🐺

• September 26, 2025

@Stijn-  probeer hem eens wat uit te vragen bv wat zn schoolniveau is zijn geboortedatum, sport welk team en dat soort dingen en er een beetje druk achter zetten dat hij meteen moet antwoorden.

ik bedoel om te weten of je wel met een 16 jarige te maken hebt en geen 40+ er. En natuurlijk je grenzen aangeven