Vraag

Naaktfoto's over het internet, wat moet ik doen??

  • 7 April 2020
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi er gaat deze dag iets over internet van naakt foto’s maar niemand grijpt in wat kan ik doen??


5 reacties

Hoe bedoel je precies..? Als jij een naaktfoto doorgestuurd hebt gekregen, zou ik even de politie informeren. T zou fijn zijn als je wat uitgebreider vertelt over je ervaring en/of de situatie

Reputatie 1
Badge +1

Hoe bedoel je precies..? Als jij een naaktfoto doorgestuurd hebt gekregen, zou ik even de politie informeren. T zou fijn zijn als je wat uitgebreider vertelt over je ervaring en/of de situatie

Ja er zijn accounts die de berichte op insta zetten ze heeft premium op Snapchat en verkoopt het dus  moet ik dan de politie raadplegen

Hoi

 

Als je op sociale media ongepaste foto’s zou tegenkomen, kan je deze melden (vaak door middel van een meldingsfunctie). Het sociale media platform zal jouw rapportage dan bekijken, en beslissen of de foto offline zal worden gehaald. 

 

Gr. Kenshin

Ja dat klopt het is ene vicky die gehackt is en mensen maken nu nep accounts haar naaktfotos zijn gelekt en al die hackers willen nu die fotos verkopen maar ze gaan overal al rond ongelofelijk zielig voor dat meisje ze is pas 13 ook plakken ze neppe texten in haar tiktoks over gangbangs terwijl ze dat niet wou echt heel zielig het is een mooi meisje hoor

Reputatie 2
Badge +4

instagram doet er niet echt wat mee helaas ze zeggen dat door omstandigheden er te weinig tijd is om het te onderzoeken ik zou naar de politie gaan want dit is verschrikkelijk voor dat meisje en durft waarschijnlijk niet zelf te gaan

Reageer