Vraag

Naaktfoto's & omegle

  • 1 February 2021
  • 5 reacties
  • 1269 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi,

Ik vind (zoals je in een van mijn eerdere topics kan zien, het heel geil om naaktfoto's te krijgen van mensen. Veel mensen zeggen ook dat je op omegle meisjes kunt vinden die naaktfoto's sturen. Welke sectie van omegle moet ik dan gaan, want bijvoorbeeld de unmoderated section zijn alleen maar loops. 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

ik zou denken gewoon ‘s avonds en dan of op de engelse omegle chat of de nederlandse chat. of de video maar idk daar zitten vaak ook gewoon mensen die pret willen hebben met vrienden. 

Reputatie 3
Badge +3

Thanks voor de reactie, het is moeilijk om meisjes te vinden om omegle, dus als je daar als meisje komt zal je gelijk beet hebben. Ik heb uiteindelijk met een jongen naaktfoto's gedeeld, maar daar knapte ik enorm op af, weet ik in ieder geval zeker dat ik hetero ben. 

Je moet eerst even normaal en beleefd vragen of meid geïnteresseerd is om je pik te zien en niet al gelijk met je lul in beeld gaan slingeren. Daar schrikken meiden van en gaan ze weg. 

Reputatie 3
Badge +3

anaal talent, ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen

Reputatie 3
Badge +3

Je moet eerst even normaal en beleefd vragen of meid geïnteresseerd is om je pik te zien en niet al gelijk met je lul in beeld gaan slingeren. Daar schrikken meiden van en gaan ze weg. 

Nee ik heb sowieso geen camera, dus t moet van de chat, en op chat zitten vooral of betaalde meisjes, of jongens die ook snapchat zoeken van meisjes.

Reageer